logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remaextra 2021 – Rozgrzewka dla reklamy

   22.07.2021, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Już niedługo – w dniach 15-17.09.2021 r. – odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra. Organizowane pod hasłem „Rozgrzewka dla reklamy” wydarzenie skupia uwagę całej branży, dając przestrzeń do prezentacji najnowszej oferty rynku i zarazem pierwszą w tym roku okazję do spotkań osobistych, w bezpiecznych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remaextra-2021-%E2%80%93-rozgrzewka-dla-reklamy,392372,artykul.html

Zapraszamy Państwa do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu i zapoznania się z ofertą polskich oraz zagranicznych wystawców. Zostanie ona zaprezentowana w 3 sektorach targowych: GIFTS & TEXTILE, SIGN & VISUAL oraz TECH & PRINT. Na uczestników czekają nowości produktowe, a także pomysły i rozwiązania z branży. Nie zabraknie również przykładów najnowszych technologii produkcji związanych z szeroko pojętą reklamą. W trakcie 3 dni trwania imprezy zwiedzający zyskają możliwość bezpośrednich spotkań oraz będą mogli w jednym miejscu poznać produkty, które są na europejskim topie. Komfortowo i bezpiecznie zaaranżowana przestrzeń targowa zapewni profesjonalne warunki do rozmów handlowych.

Targi RemaExtra odbędą się w centrum wystawienniczym PTAK Warsaw EXPO, w Nadarzynie przy al. Katowickiej 62. Dla zwiedzających zostanie uruchomiona linia bezpłatnych oznakowanych autobusów, które kursować będą pomiędzy stacją Warszawa Centralna a halą wystawienniczą, jak również z Lotniska Chopina. Godziny otwarcia targów w pierwszych dwóch dniach (15-16.09) to 9:30-17:30, natomiast w ostatnim dniu (17.09) – 9:30-16:00. Wszystkie informacje i szczegóły imprezy znajdują się na stronie: remaextra.com. Zachęcamy również do bezpłatnej rejestracji zaproszeń online.

Spotkajmy się na RemaExtra – do zobaczenia 15-17.09.2021 r.

Wydarzenie jest objęte patronatem Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764