logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remaextra 2021 – Rozgrzewka dla reklamy

   22.07.2021, przeczytano 1268 razy
ilustracjastrzałka

Już niedługo – w dniach 15-17.09.2021 r. – odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra. Organizowane pod hasłem „Rozgrzewka dla reklamy” wydarzenie skupia uwagę całej branży, dając przestrzeń do prezentacji najnowszej oferty rynku i zarazem pierwszą w tym roku okazję do spotkań osobistych, w bezpiecznych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remaextra-2021-%E2%80%93-rozgrzewka-dla-reklamy,392372,artykul.html

Zapraszamy Państwa do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu i zapoznania się z ofertą polskich oraz zagranicznych wystawców. Zostanie ona zaprezentowana w 3 sektorach targowych: GIFTS & TEXTILE, SIGN & VISUAL oraz TECH & PRINT. Na uczestników czekają nowości produktowe, a także pomysły i rozwiązania z branży. Nie zabraknie również przykładów najnowszych technologii produkcji związanych z szeroko pojętą reklamą. W trakcie 3 dni trwania imprezy zwiedzający zyskają możliwość bezpośrednich spotkań oraz będą mogli w jednym miejscu poznać produkty, które są na europejskim topie. Komfortowo i bezpiecznie zaaranżowana przestrzeń targowa zapewni profesjonalne warunki do rozmów handlowych.

Targi RemaExtra odbędą się w centrum wystawienniczym PTAK Warsaw EXPO, w Nadarzynie przy al. Katowickiej 62. Dla zwiedzających zostanie uruchomiona linia bezpłatnych oznakowanych autobusów, które kursować będą pomiędzy stacją Warszawa Centralna a halą wystawienniczą, jak również z Lotniska Chopina. Godziny otwarcia targów w pierwszych dwóch dniach (15-16.09) to 9:30-17:30, natomiast w ostatnim dniu (17.09) – 9:30-16:00. Wszystkie informacje i szczegóły imprezy znajdują się na stronie: remaextra.com. Zachęcamy również do bezpłatnej rejestracji zaproszeń online.

Spotkajmy się na RemaExtra – do zobaczenia 15-17.09.2021 r.

Wydarzenie jest objęte patronatem Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO
Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób...
MBridge nawiązuje współpracę z drogerią LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Epson SureColor SC-V1000: kompaktowa drukarka UV do gadżetów reklamowych
Epson wprowadza na rynek przełomową płaską drukarkę UV SC-V1000 A4, otwierając nowe możliwości dla małych firm z branży gadżetów reklamowych. Dzięki temu kompaktowemu urządzeniu, wysokiej jakości nadruki na różnorodnych podłożach stają się dostępne nawet przy ograniczonych budżetach.
Jakub Kiwior na warszawskim muralu adidas
Wschodząca gwiazda reprezentacji Polski Jakub Kiwior i legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Dariusz Szpakowski spotkali się w ramach cyklu adidas „Three Moments with”. W szczerej rozmowie obrońca Arsenalu opowiada o trzech momentach największej presji w jego karierze. Piłkarz jako ambasador marki adidas znalazł się także na muralu zlokalizowanym niedaleko Stadionu...
Wyzwania w działaniach link buildingowych SEO
Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że co drugi ekspert za najbardziej wartościowe działanie uważa zdobywanie linków ze stron o wysokim autorytecie, realizacja...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764