logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remington: Bądź #Hairpositive

  PR 07.12.2022, przeczytano 555 razy
ilustracjastrzałka

Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in. Kinga Wilczewska, znana jako @lysababaa oraz Agnieszka Niedziałek prowadzącą włosingowy profil @napieknewlosy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remington%3A-badz-hairpositive,398275,artykul.html

Body positive to inicjatywa, która zachęca do akceptowania własnego ciała. Jest odpowiedzią na zafałszowany, wyidealizowany świat promowany przez media społecznościowe, telewizję i magazyny. W podobnym duchu powstała akcja Bądź #Hairpositive z Remington. Skupia się na normalizacji podejścia do tematyki włosów, które wymykają się wyśrubowanym standardom piękna i walczy z krzywdzącymi stereotypami. Ruch zainicjował Remington, producent produktów do stylizacji włosów, strzyżenia i golenia.

- Wierzymy, że prawdziwe piękno zaczyna się od budowania pewności siebie i pokochania siebie takimi, jakimi jesteśmy. Dlatego konsekwentnie, od lat, podkreślamy i promujemy filozofię „Bądź Sobą Po Swojemu” - mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska. - Włosów idealnych po prostu nie ma. Chcemy powiedzieć o tym głośno i pokazać, że istnieje wiele wersji piękna. Każdy może do nas dołączyć - częścią ruchu #Hairpositive jest akcja, która wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji - dodaje.

Polskie Stowarzyszenie Alopecji to pierwsza w Polsce organizacja pozarządowa, niedochodowa i samopomocowa, która działa na rzecz i w imieniu osób chorych na łysienie plackowate, ich rodzin i opiekunów. Ma na celu rozwijanie i propagowanie inicjatyw, postaw i działań upowszechniających wiedzę na temat łysienia plackowatego, poprawę jakości opieki lekarskiej, integrując chorych i ich rodziny.

- Cieszę się, że razem z marką Remington możemy zwiększać poziom tolerancji - mówi Agata Bura, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. - Trwała i radykalna zmiana wyglądu, spowodowana łysieniem plackowatym, jest często ogromnym ciosem i powodem do kompleksów. Jest jednak i nadzieja na normalność, mój osobisty przykład pokazuje, że nawet przy całkowitym braku włosów można żyć szczęśliwie. Uważam, że łysienie plackowate to przypadłość bardziej ducha niż ciała, którą odpowiednim nastawieniem można pokonać w wymiarze emocjonalnym. - dodaje.

Każdy może dołączyć do akcji, a przy tym wesprzeć Polskie Stowarzyszenie Alopecji. Wystarczy opublikować zdjęcie swoich włosów takimi jakie są, być może w momencie, w którym ciężko jest je pokochać lub wtedy, kiedy się je kocha i widzici w nich swoją wyjątkowość, dodać #hairpositive oraz @remingtonstyle (na Instagramie) lub #hairpositive i profil @Remingtondlakobiet albo @Remingtondlamezczyzn (na Facebooku). Do zdjęcia można dołączyć włosową historię, która zainspiruje innych. Za każdą publikację Remington przekaże 20 zł na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. Raz w miesiącu jeden z uczestników za najbardziej inspirujące zgłoszenie otrzyma sprzęt Remington. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in.: Agnieszka Niedziałek, która prowadzi profil na Instagramie @napieknewlosy. Towarzyszy jej Kinga Wilczewska, która choruje na alopecję i działa na instagramowym profilu @lysababaa, a także Ewa Mazurek, która opowiada o problemach z włosami po zachorowaniu na COVID-19.

Akcji towarzyszy medytacja na good hair day przygotowana we współpracy z aplikacją Mindy, która w ramach filozofii „Bądź Sobą Po Swojemu” wspiera budowanie pewności siebie i wzmacnianie poczucia własnej wartości. „Bądź #HairPositive z Remington” to kolejna inicjatywa społeczna zorganizowana w ostatnim czasie przez Remington. Wcześniej marka przeprowadziła m.in. akcję z Fundacją Rak’n’roll oraz portalem Zdrowa Głowa.

Źródło: Remington

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764