logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remington: Bądź #Hairpositive

  PR 07.12.2022, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in. Kinga Wilczewska, znana jako @lysababaa oraz Agnieszka Niedziałek prowadzącą włosingowy profil @napieknewlosy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remington%3A-badz-hairpositive,398275,artykul.html

Body positive to inicjatywa, która zachęca do akceptowania własnego ciała. Jest odpowiedzią na zafałszowany, wyidealizowany świat promowany przez media społecznościowe, telewizję i magazyny. W podobnym duchu powstała akcja Bądź #Hairpositive z Remington. Skupia się na normalizacji podejścia do tematyki włosów, które wymykają się wyśrubowanym standardom piękna i walczy z krzywdzącymi stereotypami. Ruch zainicjował Remington, producent produktów do stylizacji włosów, strzyżenia i golenia.

- Wierzymy, że prawdziwe piękno zaczyna się od budowania pewności siebie i pokochania siebie takimi, jakimi jesteśmy. Dlatego konsekwentnie, od lat, podkreślamy i promujemy filozofię „Bądź Sobą Po Swojemu” - mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska. - Włosów idealnych po prostu nie ma. Chcemy powiedzieć o tym głośno i pokazać, że istnieje wiele wersji piękna. Każdy może do nas dołączyć - częścią ruchu #Hairpositive jest akcja, która wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji - dodaje.

Polskie Stowarzyszenie Alopecji to pierwsza w Polsce organizacja pozarządowa, niedochodowa i samopomocowa, która działa na rzecz i w imieniu osób chorych na łysienie plackowate, ich rodzin i opiekunów. Ma na celu rozwijanie i propagowanie inicjatyw, postaw i działań upowszechniających wiedzę na temat łysienia plackowatego, poprawę jakości opieki lekarskiej, integrując chorych i ich rodziny.

- Cieszę się, że razem z marką Remington możemy zwiększać poziom tolerancji - mówi Agata Bura, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. - Trwała i radykalna zmiana wyglądu, spowodowana łysieniem plackowatym, jest często ogromnym ciosem i powodem do kompleksów. Jest jednak i nadzieja na normalność, mój osobisty przykład pokazuje, że nawet przy całkowitym braku włosów można żyć szczęśliwie. Uważam, że łysienie plackowate to przypadłość bardziej ducha niż ciała, którą odpowiednim nastawieniem można pokonać w wymiarze emocjonalnym. - dodaje.

Każdy może dołączyć do akcji, a przy tym wesprzeć Polskie Stowarzyszenie Alopecji. Wystarczy opublikować zdjęcie swoich włosów takimi jakie są, być może w momencie, w którym ciężko jest je pokochać lub wtedy, kiedy się je kocha i widzici w nich swoją wyjątkowość, dodać #hairpositive oraz @remingtonstyle (na Instagramie) lub #hairpositive i profil @Remingtondlakobiet albo @Remingtondlamezczyzn (na Facebooku). Do zdjęcia można dołączyć włosową historię, która zainspiruje innych. Za każdą publikację Remington przekaże 20 zł na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. Raz w miesiącu jeden z uczestników za najbardziej inspirujące zgłoszenie otrzyma sprzęt Remington. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in.: Agnieszka Niedziałek, która prowadzi profil na Instagramie @napieknewlosy. Towarzyszy jej Kinga Wilczewska, która choruje na alopecję i działa na instagramowym profilu @lysababaa, a także Ewa Mazurek, która opowiada o problemach z włosami po zachorowaniu na COVID-19.

Akcji towarzyszy medytacja na good hair day przygotowana we współpracy z aplikacją Mindy, która w ramach filozofii „Bądź Sobą Po Swojemu” wspiera budowanie pewności siebie i wzmacnianie poczucia własnej wartości. „Bądź #HairPositive z Remington” to kolejna inicjatywa społeczna zorganizowana w ostatnim czasie przez Remington. Wcześniej marka przeprowadziła m.in. akcję z Fundacją Rak’n’roll oraz portalem Zdrowa Głowa.

Źródło: Remington

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764