logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remington: Bądź #Hairpositive

  PR 07.12.2022, przeczytano 556 razy
ilustracjastrzałka

Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in. Kinga Wilczewska, znana jako @lysababaa oraz Agnieszka Niedziałek prowadzącą włosingowy profil @napieknewlosy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remington%3A-badz-hairpositive,398275,artykul.html

Body positive to inicjatywa, która zachęca do akceptowania własnego ciała. Jest odpowiedzią na zafałszowany, wyidealizowany świat promowany przez media społecznościowe, telewizję i magazyny. W podobnym duchu powstała akcja Bądź #Hairpositive z Remington. Skupia się na normalizacji podejścia do tematyki włosów, które wymykają się wyśrubowanym standardom piękna i walczy z krzywdzącymi stereotypami. Ruch zainicjował Remington, producent produktów do stylizacji włosów, strzyżenia i golenia.

- Wierzymy, że prawdziwe piękno zaczyna się od budowania pewności siebie i pokochania siebie takimi, jakimi jesteśmy. Dlatego konsekwentnie, od lat, podkreślamy i promujemy filozofię „Bądź Sobą Po Swojemu” - mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska. - Włosów idealnych po prostu nie ma. Chcemy powiedzieć o tym głośno i pokazać, że istnieje wiele wersji piękna. Każdy może do nas dołączyć - częścią ruchu #Hairpositive jest akcja, która wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji - dodaje.

Polskie Stowarzyszenie Alopecji to pierwsza w Polsce organizacja pozarządowa, niedochodowa i samopomocowa, która działa na rzecz i w imieniu osób chorych na łysienie plackowate, ich rodzin i opiekunów. Ma na celu rozwijanie i propagowanie inicjatyw, postaw i działań upowszechniających wiedzę na temat łysienia plackowatego, poprawę jakości opieki lekarskiej, integrując chorych i ich rodziny.

- Cieszę się, że razem z marką Remington możemy zwiększać poziom tolerancji - mówi Agata Bura, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. - Trwała i radykalna zmiana wyglądu, spowodowana łysieniem plackowatym, jest często ogromnym ciosem i powodem do kompleksów. Jest jednak i nadzieja na normalność, mój osobisty przykład pokazuje, że nawet przy całkowitym braku włosów można żyć szczęśliwie. Uważam, że łysienie plackowate to przypadłość bardziej ducha niż ciała, którą odpowiednim nastawieniem można pokonać w wymiarze emocjonalnym. - dodaje.

Każdy może dołączyć do akcji, a przy tym wesprzeć Polskie Stowarzyszenie Alopecji. Wystarczy opublikować zdjęcie swoich włosów takimi jakie są, być może w momencie, w którym ciężko jest je pokochać lub wtedy, kiedy się je kocha i widzici w nich swoją wyjątkowość, dodać #hairpositive oraz @remingtonstyle (na Instagramie) lub #hairpositive i profil @Remingtondlakobiet albo @Remingtondlamezczyzn (na Facebooku). Do zdjęcia można dołączyć włosową historię, która zainspiruje innych. Za każdą publikację Remington przekaże 20 zł na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Alopecji. Raz w miesiącu jeden z uczestników za najbardziej inspirujące zgłoszenie otrzyma sprzęt Remington. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in.: Agnieszka Niedziałek, która prowadzi profil na Instagramie @napieknewlosy. Towarzyszy jej Kinga Wilczewska, która choruje na alopecję i działa na instagramowym profilu @lysababaa, a także Ewa Mazurek, która opowiada o problemach z włosami po zachorowaniu na COVID-19.

Akcji towarzyszy medytacja na good hair day przygotowana we współpracy z aplikacją Mindy, która w ramach filozofii „Bądź Sobą Po Swojemu” wspiera budowanie pewności siebie i wzmacnianie poczucia własnej wartości. „Bądź #HairPositive z Remington” to kolejna inicjatywa społeczna zorganizowana w ostatnim czasie przez Remington. Wcześniej marka przeprowadziła m.in. akcję z Fundacją Rak’n’roll oraz portalem Zdrowa Głowa.

Źródło: Remington

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764