logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remington zrywa z wyrzeczeniami w stylizacji włosów w nowej kampanii #Zerokompromisów

  PR 01.12.2020, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

#ZeroKompromisów to hasło kampanii promującej innowacyjną linię Hydraluxe PRO marki Remington. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerkami takimi jak Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona, Agnieszka Niedziałek prowadząca kanał WWWłosy czy „Gaba Hair” Zalewska. Częścią kampanii jest też projekt CSR #DajWlosZRemington wspierający Fundację Rak’n’Roll. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Neon Shake Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remington-zrywa-z-wyrzeczeniami-w-stylizacji-wlosow-w-nowej-kampanii-zerokompromisow,389399,artykul.html

Kampania #ZeroKompromisów jest poświęcona najnowszej linii produktów HydraLuxe PRO, które umożliwiają osiągnięcie profesjonalnych rezultatów bez uszkodzeń termicznych. To rewolucyjne rozwiązanie w stylizacji włosów, które pomaga zapomnieć o wyborze – zdrowo wyglądające włosy czy ulubiona fryzura.

– Urządzenia Remington pozwalają naszym użytkowniczkom przede wszystkim wyrażać siebie. Teraz dzięki linii Hydraluxe PRO umożliwiamy tworzenie wyjątkowych stylizacji włosów bez obaw o ich zdrowy wygląd. Wtłoczeni w ramy norm kulturowych rezygnujemy z podejmowania odważnych wyborów w kwestii wyglądu, obawiając się krytyki. Misją marki Remington jest pomagać w budowaniu pewności siebie. Każdy z nas ma prawo wyglądać tak, jak lubi, i tutaj nasze stanowisko to #ZeroKompromisów! Zachęcamy, aby być sobą po swojemu i zapewniamy do tego odpowiednie wsparcie pod postacią innowacyjnej technologii – mówi Katarzyna Krauze, Country Sales & Marketing Manager w Spectrum Brands Poland, dystrybutora marki Remington.  

Działania w ramach kampanii #ZeroKompromisów obejmują influencer marketing, content marketing, działania social media, kampanię w TV i digitalu oraz projekt CSR.

- Od początku planowania aktywności widzieliśmy, że to gamechanger w stylizacji i szukaliśmy kontekstu kulturowego, który połączy wyrazistą osobowość marki z przełomową funkcjonalnością. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy mariaż influcenerek – ekspertkę w zakresie edukacji na temat pielęgnacji włosów, czyli Agnieszkę Niedziałek z kanału WWWłosy, stylistkę gwiazd „Gabę Hair” Zalewską, ale też influencerki z poza sektora beauty. Silne, odważne kobiety, które nie idą na kompromisy - Maja Sablewska, Zofia Zborowska-Wrona czy Marysia Winiarska. Równolegle postawiliśmy na content marketing i edukację w zakresie zaaawansowanej technologii produktów i w tym celu przygotowaliśmy e-booka z 23 pro tipami, jak układać włosy bez obaw o ich kondycję. Kampanię uzupełniają filmy instruktażowe i przygotowane przez polskie youtuberki tutoriale prezentujące działanie urządzeń Hydraluxe PRO. Istotnym elementem kampanii jest także kooperacja z Fundacją Rak’n’roll i akcja CSR #DajWlosZRemington, która pokazuje, że działania marketingowe mogą realnie pomóc. Czy to przez bezpośrednie wsparcie, oddanie włosów na peruki czy promocję programu DajWłos! – mówi Anita Nowak, Account & Communication Manager w Neon Shake Advertising, odpowiedzialna za prowadzenie kampanii.

Jednym z działań Fundacji jest Program DajWłos!, w ramach którego Rak’n’Roll zapewnienia bezpłatne peruki osobom, które straciły włosy na skutek chemioterapii. W ramach akcji #DajWlosZRemington, marka przekazała darowiznę na produkcję peruk dla Podopiecznych Fundacji. Dodatkowo nagradza osoby, które przyczynią się do nagłośnienia Programu i upowszechnienia wiedzy na temat jego zasad, fundując zestawy urządzeń Hydraluxe PRO i cięcie włosów na peruki w salonie gwiazd – Gaba Hair Story.

Za projekt i prowadzenie kampanii #ZeroKompromisów odpowiada agencja 360° Neon Shake Advertising. Neon Shake to agencja 360 stopni w silnymi kompetencjami w digital, content i video marketingu. Wśród kluczowych klientów znajdują się: Decathlon, Valio, Western Union,Generali, Sky Cash, Ubisoft, Oranżada Hellena czy EFL.

Źródło: Neon Shake Advertising

www.neonshake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy hasło Gdynia Design Days 2021
Gdynia Design Days to topowy nadbałtycki festiwal designu, podczas którego poprzez wystawy, warsztaty, wykłady i dyskusje poruszane są najbardziej palące zagadnienia współczesności. Hasło GDD 2021 – Solidarni – to próba zmiany naszej perspektywy poprzez postawienie planety w centrum i nie czekanie na odgórne inicjatywy. Podejmując walkę...
Najnowsza kampania Moliera2
Styczeń to jeden z najciekawszych miesięcy w modzie. To właśnie teraz luksusowe marki prezentują najnowsze kolekcje w ramach światowych fashion weeków w Paryżu, Mediolanie czy Londynie.  Moliera2.com wkracza w niego z kampanią outdoorową na wielkim formacie, do której zdjęcia wykonała jedna z najbardziej rozchwytywanych w Polsce fotografek Marta Wojtal. Przykuwające wzrok...
Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764