logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Renault i „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” połączą swoje moce

  PR 19.04.2018, przeczytano 676 razy
ilustracjastrzałka

Renault rozpoczyna współpracę z produkcją „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie”, kampania ma zachwycić klientów jeszcze przed premierą filmu zaplanowaną w Polsce na 25 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/renault-i-_han-solo.-gwiezdne-wojny-%E2%80%93-historie_-polacza-swoje-moce,36208,artykul.html

Renault zachęca wszystkich do „wybrania alternatywnej drogi” w dniach od 23 kwietnia do 10 lipca 2018 roku. Jest to bezprecedensowa europejska kampania francuskiego producenta samochodów we współpracy z Lucasfilm, Disneyem i Publicis Conseil, która zostanie pokazana w 25 krajach.

Zjednoczenie mocy Renault i „Han Solo. Gwiezdne wojny - historia” może oznaczać tylko wielką przygodę. Najnowszy film o ulubionym łotrze w galaktyce opowiada historię o tym, jak Han Solo wybrał alternatywną drogę i poznał swojego wiernego towarzysza i drugiego pilota, Chewbaccę.

Aby uczcić to wydarzenie, Renault KADJAR, Han Solo i Chewbacca pokażą, jak podążać własnymi drogami. Można spodziewać się kosmicznej przygody, w której Renault KADJAR znajdzie się w samym środku szaleńczego pościgu. Na szczęście z pomocą Chewbakki i jego kuszy energetycznej wszystko musi się udać. Z takim wsparciem oraz napędem 4WD Lock ucieczka jest tylko kwestią czasu.

Spełnij marzenia dzięki Renault i „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”

Już 12 maja 2018 Renault w wybranych salonach umożliwi przeżycie przygód Hana i Lando w „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. Odwiedzający będą mogli obejrzeć fragmenty nowego filmu na cztery tygodnie przed premierą. Pokaz odbywa się w technologii VR, która dostarcza widzom jeszcze więcej niepowtarzalnych wrażeń.

Dodatkowo we wszystkich salonach Renault 12 maja odbędzie się Dzień Crossoverów, z mnóstwem atrakcji dla całych rodzin m.in.: poczęstunek, zabawy i quizy z nagrodami dla dzieci oraz jazdy próbne dla dorosłych. Całe wydarzenie będzie nawiązywało do premiery kinowej. Do wygrania w salonach będą również kolekcjonerskie gadżety z filmu „Han Solo – Gwiezdne Wojny – historie”.

Czy jesteś gotowy skorzystać z alternatywnej drogi?

Dzięki połączeniu sił z Shazam także widzowie wybranych kin będą mieli okazję dowiedzieć się o nowej współpracy Renault. Udział w akcji jest prosty: wystarczy użyć aplikacji Shazam, zeskanować reklamę partnerstwa Renault i „Han Solo. Gwiezdne Wojny - historie”, aby rozpocząć przygodę.

Po zeskanowaniu kodu w aplikacji włącza się nagranie, dzięki któremu użytkownik widzi samochód Renault KADJAR tak, jakby miał go przed sobą – a to wszystko dzięki technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości). Użytkownik może poznać różne cechy modelu poprzez klikanie dalszych opcji.

Augmented Reality jest tylko częścią kampanii, która zawiera również spot telewizyjny z Chewbaccą. Za efekty specjalne użyte w spocie odpowiada firma Industrial Light & Magic, która jest liderem w branży, znanym z pracy nad Gwiezdnymi Wojnami.

Poza wyjątkowymi przeżyciami w salonach i za pośrednictwem aplikacji Shazam Renault organizuje ogólnopolski konkurs, który umożliwi jego uczestnikom wygranie Renault KADJAR oraz kolekcjonerskich gadżetów z filmu „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. W konkursie można wziąć udział w dniach 12-30 maja 2018 r., pobierając kod rejestracyjny ze strony www oraz odwiedzając najbliższy salon.

Poza spotem telewizyjnym oraz kampanią w kinach wiele publikacji reklamowych ukaże się także w kanałach internetowych. Ich treść została przygotowana z myślą o klientach, którym zapewnimy różnorodne wrażenia.

Źródło: Renault Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764