logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Renegades: kampania marketingowa Jeep

  PR 23.05.2015, przeczytano 1201 razy
ilustracjastrzałka

Po światowym debiucie w Ameryce Północnej, do krajów obszaru EMEA zawitała nowa kampania marketingowa, która przypieczętowała współpracę ze słynnym amerykańskim zespołem i wytwórnią fonograficzną KIDinaKORNER/Interscope Records.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/renegades%3A-kampania-marketingowa-jeep,24952,artykul.html

Obecny w telewizji, prasie, radiu i mediach społecznościowych projekt proponuje ekskluzywną platformę muzyczną poświęconą kompaktowemu, najlepszemu w swojej klasie SUVowi.

Pierwszym zaplanowanym wydarzeniem jest spot reklamowy „Renegades",  którego ścieżka dźwiękowa nosi taką samą nazwę i została skomponowana przez producenta Alexa Da Kid i przez X Ambassadors, a wykonywana jest przez tych ostatnich. Kontynuacją będą kolejne klipy, a wśród nich „Endurance Race" i „Technology".

Jeep przygotował do wprowadzenia nową kampanię komunikacyjną poświęconą modelowi Renegade, która składa się z różnych inicjatyw opracowanych dla mediów - telewizji, prasy, radia, internetu i mediów społecznościowych - zaplanowanej przez agencję Maxus i emitowanej w wielu krajach obszaru EMEA, w tym w Polsce, Niemczech, Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii. 

Debiut kampanii miał miejsce w Polsce w maju i stopniowo kampania będzie obejmowała inne rynki, na których sprzedawany jest ten kompaktowy, rodzinny SUV.

Powstały ze współpracy z wytwórnią fonograficzną KIDinaKORNER/Interscope Records i X Ambassadors, słynnym amerykańskim zespołem grającym indie-rock, projekt przewiduje rozpowszechnianie treści multimedialnych zarówno na stronie poświęconej nowemu, kompaktowemu SUVowi, jak i na oficjalnych kanałach społecznościowych Jeepa. Można więc wybrać w video galerii na stronie Renegade'a 60-sekundowy spot zatytułowany „Renegades", którego ścieżką dźwiękową jest piosenka o tym samym tytule, skomponowana przez producenta Alexa Da Kid i zespół X Ambassadors i wykonywana przez tych ostatnich.

Dostępne również na kanale YouTube Jeep People, video „Renegades" przedstawia amerykański band i młodzież z generacji millennial w podróży po różnych zakątkach Stanów Zjednoczonych. Są pionierami, nonkonformistami i to do nich zwracają się X Ambassadors, zachęcając do przyjęcia pełnego przygód i dynamicznego stylu życia. Wraz z nimi pojawia się oczywiście SUV Renegade, będący symbolem nowego sposobu pojmowania wolności według Jeepa.

Spot został zrealizowany przez reżysera Erica Croslanda dla Accomplice Media.

Współpraca pomiędzy nowym modelem Jeep i X Ambassadors symbolizuje wartości marki, z którymi utożsamiają się osoby decydujące się na zakup Renegade'a: młodzi mieszkańcy miast, którzy lubią nowoczesną muzykę, aktywne życie oraz przygodę wszędzie tam, gdzie ona się kryje. To po to, aby wspierać ich „naturalny ciąg" do odkrywania, Jeep stworzył nowego Renegade'a, który oferuje najlepsze osiągi off-roadowe w swojej kategorii w połączeniu z wyrazistym designem, uniwersalnością i funkcjonalnością. Silniki i wyposażenie są w stanie zadowolić zróżnicowane gusta Klientów. Dziewięciostopniowa, automatyczna skrzynia biegów, jedyna w tym segmencie, wpływa na znakomitą dynamikę jazdy po drogach i bezdrożach, innowacyjne urządzenia zapewniające bezpieczeństwo oraz nowoczesne technologie gwarantują komfort i rozrywkę w całkowitym spokoju. Poza tym, dostępne wkrótce dwie konfiguracje otwieranego dachu My Sky, umożliwią prowadzenie na otwartym powietrzu.

To właśnie właściwości off-roadowe i system infotainment Uconnect są przedmiotem dwóch kolejnych rozdziałów kampanii, które zostaną rozpowszechnione w sieci: pierwszy zatytułowany „Endurance Race", a drugi „Technology". Oba klipy potwierdzają, za pośrednictwem muzyki i obrazów, zalety Jeepa Renegade'a, które zadecydowały o jego sukcesie na obszarze EMEA i zaniosły na szczyt w klasyfikacji sprzedaży w jego segmencie.

Wkrótce samochód będzie dostępny również na Bliskim Wschodzie i w Południowej Afryce, ważnych historycznie rynków dla marki Jeep.

Źródło: Jeep

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764