logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reniferowa akcja MixPlusa

  PR 29.12.2007, przeczytano 1118 razy
ilustracjastrzałka

Polkomtel S.A. promuje w internecie świąteczną ofertę MixPlusa za pomocą postaci wesołego Renifera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reniferowa-akcja-mixplusa,6589,artykul.html

W świątecznych działaniach promocyjnych dla MixPlusa zastosowane zostały formy reklamowe wykorzystujące kreację, której głównym bohaterem jest zabawny rysunkowy Renifer z dużym czerwonym nosem, z zawieszonym na szyi telefonem komórkowym (jednym z objętych promocją w MixPlusie: Motorolą V3 Edge oraz Nokią 5200).

Prócz typowych działań reklamowych zaplanowane zostały również niestandardowe sposoby obecności online – MixPlusowy Renifer pojawił się jako uczestnik dyskusji w serwisach społecznościowych (np. MojaGeneracja.pl) oraz plotkarskich (m.in. Kozaczek.pl). Renifer rozmawia z innymi użytkownikami serwisów, komentuje bieżące plotki dotyczące gwiazd, opisuje swoje perypetie, wyraża sądy na temat świąt, pomaga w wybraniu prezentów dla bliskich i przyjaciół, podpowiada świąteczne przepisy. Mimo, że jest postacią ściśle związaną z promowanym MixPlusem, jest przyjmowany bardzo pozytywnie, zdobył już swoich wielbicieli i internetowych znajomych.

„Postacie wirtualne mają niezwykłą siłę oddziaływania emocjonalnego, zwłaszcza, jeśli marketer na siłę nie stara się uwiarygodnić ich istnienia w prawdziwym świecie. Wystarczy, aby zestaw cech osobowych pozwalał internautom na śmiałe interakcje, dyskusje, szczere wypowiedzi wobec postaci, ale również sieci Plus. W naszym przypadku Renifer okazuje się być lekko zdystansowanym do świata osobnikiem, z inteligentnym poczuciem humoru, a jednocześnie zdecydowanie wrażliwym na rzeczywistość w okresie świąt. Zauważa podobne rzeczy, co internauci i podejmuje z nimi polemikę. Tak budowany komunikat daje zdecydowanie dobre wyniki w obszarze „zaprzyjaźniania” się z internautami.” - mówi Tomasz Broda, Kierownik Komunikacji w Internecie, Polkomtel.

Elementem „społecznościowych” działań MixPlusowego Renifera jest również prowadzony przez niego blog dostępny w identycznej formie w serwisie MojaGeneracja.pl (mojageneracja.pl/8168475/) oraz na platformie bloog.pl (blogrenifera.bloog.pl/). Pamiętnik w serwisie bloog.pl powstał w oparciu o layouty i rozwiązania techniczne udostępniane dla wszystkich użytkowników. Codzienne wpisy blogowe Renifera dotyczą świątecznych przygód i przemyśleń głównego bohatera (nierzadko bardzo uszczypliwych i krytycznych wobec „świątecznej histerii”), najlepszych przepisów świątecznych, pomysłów na idealne gwiazdkowe podarunki, prezentowane są też zabawne absurdalne komiksowe przygody Renifera. Na blogu planowany jest również konkurs, w którym nagrodą będą koszulki z nadrukiem komiksowych przygód MixPlusowego Renifera.

Kampanię internetową dla MixPlusa na zlecenie Polkomtel S.A. zaplanował dom mediowy Universal McCann. Agencja interaktywna MRM Wordlwide, oprócz kampanii on-line, przygotowała także strategię niestandardowego wykorzystania postaci Renifera w internecie (między innymi cykl komiksów). Za projekt i realizację działań MixPlusowego Renifera w serwisach społecznościowych i plotkarskich oraz prowadzenie blogów odpowiedzialna jest agencja 121PR.

Źródło: 121PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764