logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Replika historycznego neonu i zimowe promocje Wedla

  PR 23.01.2020, przeczytano 747 razy
ilustracjastrzałka

Każdy doskonale wie, że filiżanka gorącej czekolady świetnie uzupełnia zimową aurę. Wedel chcąc uprzyjemniać czas konsumentom, idzie o krok dalej – firma przygotowała na czas ferii liczne atrakcje, nie zapominając o amatorach zimowych sportów, biegaczach, osobach odpoczywających w stolicy oraz w innych miastach. To przykład na to, firmy podążając za oczekiwaniami konsumentów, coraz częściej wychodzą poza standardowy obszar swojej działalności biznesowej, zachęcając do uczestnictwa w organizowanych przez siebie akcjach specjalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/replika-historycznego-neonu-i-zimowe-promocje-wedla,385429,artykul.html

Sztuka i sport w stolicy

Już po raz siódmy E.Wedel jest partnerem Zimowego Narodowego, w ramach którego na płycie stadionu PGE Narodowy, całe rodziny mogą korzystać z licznych atrakcji tj. lodowiska, 12-metrowa Górka Lodowa E.Wedel i 2 tory do curlingu. W Czekoladowej Strefie nie zabraknie oczywiście oryginalnej wedlowskiej czekolady do picia i innych słodkości.

Nie opuszczając Pragi-Południe, w poszukiwaniu atrakcji związanych z Wedlem, należy zajrzeć na ul. Zamoyskiego – to tu, od lat 30 XX w., mieści się legendarna fabryka, roztaczająca wokół magiczny zapach czekolady. Od początku grudnia, jedną z jej ścian zdobi mural urozmaicający lokalny krajobraz. Autorką grafiki jest ilustratorka, Martyna Wójcik-Śmierska, która zaprojektowała także jedno z opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko. Podziwianie muralu z pewnością uprzyjemni gorąca czekolada z mieszczącej się tuż obok Pijalni Czekolady E.Wedel „Rogatka”.

ilustracjastrzałka

Współpraca z artystami jest tradycją firmy – dla Wedla projektowali wcześniej m.in. Zofia Stryjeńska czy Karol Śliwka. Miłośnicy ponadczasowego wzornictwa i designu powinni odwiedzić więc Gabinet Opakowań Firm Warszawskich w Muzeum Warszawy (ul. Rynek Starego Miasta 28–42), gdzie zgromadzono bogatą kolekcję pięknych pudełek, puszek i puzderek, skrywających niegdyś wedlowskie przysmaki.

Oczom fascynatów reklam świetlnych, którzy w ramach spaceru śladami Wedla dotrą na ul. Puławską 28 (dokładnie na zbieg ulic Puławskiej i Madalińskiego) i zerkną na szczyt modernistycznej kamienicy, ukaże się replika historycznego neonu „E.Wedel/Czekolada”. Niedawne rozświetlenie neonu jest efektem wysiłków wspólnoty Domu Wedla (obecnego właściciela budynku) i kultowej czekoladowej marki – Wedel został sponsorem inicjatywy, będzie również finansował prąd potrzebny na świecenie neonu. Wykonania repliki podjęło się warszawskie Muzeum Neonów. Muzeum i Wedel współpracują nie po raz pierwszy – w 2018 roku na nowo zaświecił neon chłopca na zebrze na kamienicy przy ul. Szpitalnej.

ilustracjastrzałka

Z myślą o amatorach aktywnego wypoczynku i wedlowskiej czekolady, po raz piętnasty organizowany jest najsłodszy bieg w Polsce – Bieg Wedla. Wydarzenie odbędzie się 8 lutego 2020 r. (sobota) w Parku Skaryszewskim. Dla uczestników przygotowano atrakcje niezależnie od wieku czy sportowego doświadczenia.

- Wedel od początku istnienia jest silnie związany z Warszawą. Pierwsza cukiernia została założona przez Karola Wedla w 1851 r. przy ul. Miodowej, następnie jego syn, Emil przeniósł zakład na ul. Szpitalną. Do dziś mieści się tam najstarsza Pijalnia Czekolady E.Wedel „Staroświecki Sklep”. Pamiętając o historii, od wielu lat konsekwentnie działamy z naszymi partnerami na rzecz lokalnej społeczności, kultury czy przyrody – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej w firmie Wedel.

Gorąca czekolada na stoku i w Pijalni

Atrakcje oferowane przez Wedla wykraczają daleko poza granice Warszawy. A wszystko za sprawą akcji „Zima z Wedlem” na stokach i lodowiskach, która potrwa prawie do końca lutego. Przez cały rok można natomiast rozkoszować się gorącą czekoladą i ręcznie przygotowywanymi słodkościami w 30 lokalizacjach sieci Pijalni Czekolady E.Wedel na terenie całego kraju.

Z Wedlem w przestworzach

Uwadze osób, które jako środek transportu w czasie ferii (i nie tylko) wybiorą samolot, na pewno nie umkną stoiska z wedlowskimi słodyczami zlokalizowane w lotniskowych sklepach. Co ciekawe, Wedel dostosowuje ekspozycje produktowe pod względem miast, w których znajduje się dany port lotniczy. Turystów w Warszawie przyciągają wedlowskie przysmaki umieszczone na makiecie w kształcie wedlowskiej fabryki, w Gdańsku – z motywem morskich fal, ekspozycje we Wrocławiu zdobi natomiast kultowy krasnal, charakterystyczny dla tego regionu.

Źródło: Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marek Myślicki i Mikołaj Białek w Gethero
Agencja influencer marketingu GetHero ciągle się rozwija i zatrudnia nowych pracowników. Marek Myślicki i Mikołaj Białek to osoby, które w ostatnim czasie zasiliły szeregi firmy.
Matylda Walewska – Romanowska objęła stanowisko Managera ds. Komunikacji Korporacyjnej w Play
Z PLAY jest związana od momentu powstania marki. Początkowo była odpowiedzialna za raportowanie rozbudowy sieci. Następnie współtworzyła zespół Project Management Office, gdzie realizowała projekty dotyczące kultury organizacyjnej i nowej misji PLAY.
„Nie bierz urlopu od dobrych nawyków” – Blik promuje bezpieczne zachowania
BLIK wystartował z nową kampanią, tym razem skoncentrowaną wokół szeroko pojętego bezpieczeństwa, nie tylko związanego z epidemią, ale i płatnościami. Marka przypomina o dobrych nawykach, które warto stosować, aby zwiększać swoje bezpieczeństwo.
Newline Mira Ho: monitor interaktywny z opcjonalnym soundbarem z kamerą 4K
Najnowszy monitor Newline wpisuje się w bieżące potrzeby firm i uczelni, które stoją przed wyborem modelu pracy i współpracy na najbliższe miesiące. Wiele wskazuje na to, że większość wybierze model hybrydowy, łączący pracę zdalną z funkcjonowaniem w biurze w reżimie sanitarnym. W tych okolicznościach potrzebne będzie narzędzie, które pomoże...
Raport kampanii społecznej #Womanupdate
7 mln Polaków pracuje w branżach narażonych na konsekwencje kryzysu gospodarczego wywołanego pandemią. 3 mln tej grupy stanowią kobiety, dla których skutki gospodarczo-społeczne mogą być szczególnie dotkliwe. Kryzys uderzył w sektory silnie sfeminizowane – od usług, po edukację, opiekę i sektor zdrowotny. Do tego dochodzi również gwałtowna...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764