logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reportaż prasowy w Akademii Nikona

  PR 24.09.2015, przeczytano 1035 razy
ilustracjastrzałka
fot. Łukasz Sokół

Najlepsi fotoreporterzy potrafią w kilku zdjęciach przedstawić całą opowieść i zaangażować odbiorców w jej przeżywanie. Co warto wiedzieć, aby osiągnąć taki efekt? Z pomocą przychodzi Akademia Nikona i jej nowe warsztaty reportażu prasowego. Zajęcia prowadzone są przez ekspertów, Łukasza Sokoła i Beatę Łyżwę-Sokół, którzy przygotują uczestników do samodzielnego wykonywania fotoreportaży prasowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reportaz-prasowy-w-akademii-nikona,26069,artykul.html

Fotoreportaż to jeden z najciekawszych i zarazem najtrudniejszych gatunków fotografii. Powstał w USA jako odpowiedź na zapotrzebowanie utrwalania ludzkich problemów za pomocą obrazów. Należy do gatunków fotografii prasowej, której istotą jest nie tylko przedstawienie aktualnych zdarzeń, ale także wyrażenie poprzez zdjęcia czegoś wyjątkowego. Reportaż prasowy to dokumentacja życia, która najczęściej przedstawia historie zwykłych ludzi. Składa się ona z treści oraz zdjęć ukazujących bohaterów w ich naturalnym środowisku i ich emocji, złożonych w spójną całość. 

W trakcie warsztatów reportażu prasowego, pod kierunkiem ekspertów Akademii Nikona, uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu realizacji fotoreportażu od A do Z. Zajęcia zostaną poprowadzone przez ekspertów: Łukasza Sokoła – fotografa, laureata takich konkursów, jak m.in. Grand Press Photo, BZWBK Press Foto czy National Geographic i Beatę Łyżwę-Sokół – fotoedytorkę w „Gazecie Wyborczej” czy „Dużym Formacie”. Wykładowcy zgłębią praktyczne tajniki reportażu prasowego, przybliżą zasady jakimi rządzi się publikacja zdjęć w prasie drukowanej i elektronicznej oraz powiedzą jak efektywnie prezentować swoje portfolio. 

Warsztaty skierowane są do fotografów pragnących realizować spójne materiały fotograficzne i publikować je w prasie lub na portalach poświęconych fotografii – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. Na wszystkich zainteresowanych czekają ciekawe zajęcia w formie wykładów oraz wyjątkowe zadania reporterskie na ulicach miasta. W trakcie szkolenia uczestnicy nie tylko dowiedzą się więcej na temat współczesnych trendów w fotografii prasowej, lecz również poznają poszczególne etapy pracy nad reportażem w teorii i praktyce. 

Więcej informacji na temat warsztatów Akademii Nikona oraz zapisy prowadzone są na stronie internetowej: www.akademianikona.pl/warsztaty

Źródło: Nikon Polska

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w komunikacji marketingowej – Kongres Wiedzy PRoto
Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę komunikacji marketingowej – to temat przewodni Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 20 listopada 2024 w warszawskiej Kinotece. Portal PRoto organizuje konferencję „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji” przy...
Konferecja #DataDrivenDOOH: DOOH Future Is Now?
19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami z kategorii reklamy Digital Out Of Home. Organizatorzy- firma AMS i zaproszeni goście spojrzą w przyszłość reklamy oraz zainspirować uczestników do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home. Konferencja #DataDrivenDOOH: DOOH...
Tubądzin meets art w Łazienkach Królewskich
Na przełomie października i listopada w Łazienkach Królewskich oglądać można wystawę plenerową poświęconą projektowi Tubądzin Meets Art, który został zaprezentowany międzynarodowej społeczności podczas tegorocznych targów Cersaie we Włoszech. Grupa Tubądzin zaprasza odwiedzających do świata, gdzie sztuka spotyka się z wyjątkowym designem.
Idea nowej akcji „Multiczłonkostwo w PSPR” jest bardzo prosta. Przynależność do organizacji, możliwość korzystania z przywilejów, wejście do społeczności zawodowej – to atrakcyjny i nieoczywisty benefit, który może ufundować pracodawca zatrudnianym przez siebie specjalistom PR. Zarówno w agencji PR jak i w firmie z dowolnej branży,...
Movember: kampania społeczna Dzień Slipek
Każdego roku wielu mężczyzn zaniedbuje regularne badania. Szczególnie młodsze pokolenia wstydzą się wizyt u lekarza lub ignorują objawy. Wczesna diagnoza może uratować życie, dlatego kontrola nad tym, co dzieje się pod ubraniem, jest kluczowa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764