logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reportaż prasowy w Akademii Nikona

  PR 24.09.2015, przeczytano 1004 razy
ilustracjastrzałka
fot. Łukasz Sokół

Najlepsi fotoreporterzy potrafią w kilku zdjęciach przedstawić całą opowieść i zaangażować odbiorców w jej przeżywanie. Co warto wiedzieć, aby osiągnąć taki efekt? Z pomocą przychodzi Akademia Nikona i jej nowe warsztaty reportażu prasowego. Zajęcia prowadzone są przez ekspertów, Łukasza Sokoła i Beatę Łyżwę-Sokół, którzy przygotują uczestników do samodzielnego wykonywania fotoreportaży prasowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reportaz-prasowy-w-akademii-nikona,26069,artykul.html

Fotoreportaż to jeden z najciekawszych i zarazem najtrudniejszych gatunków fotografii. Powstał w USA jako odpowiedź na zapotrzebowanie utrwalania ludzkich problemów za pomocą obrazów. Należy do gatunków fotografii prasowej, której istotą jest nie tylko przedstawienie aktualnych zdarzeń, ale także wyrażenie poprzez zdjęcia czegoś wyjątkowego. Reportaż prasowy to dokumentacja życia, która najczęściej przedstawia historie zwykłych ludzi. Składa się ona z treści oraz zdjęć ukazujących bohaterów w ich naturalnym środowisku i ich emocji, złożonych w spójną całość. 

W trakcie warsztatów reportażu prasowego, pod kierunkiem ekspertów Akademii Nikona, uczestnicy posiądą wiedzę z zakresu realizacji fotoreportażu od A do Z. Zajęcia zostaną poprowadzone przez ekspertów: Łukasza Sokoła – fotografa, laureata takich konkursów, jak m.in. Grand Press Photo, BZWBK Press Foto czy National Geographic i Beatę Łyżwę-Sokół – fotoedytorkę w „Gazecie Wyborczej” czy „Dużym Formacie”. Wykładowcy zgłębią praktyczne tajniki reportażu prasowego, przybliżą zasady jakimi rządzi się publikacja zdjęć w prasie drukowanej i elektronicznej oraz powiedzą jak efektywnie prezentować swoje portfolio. 

Warsztaty skierowane są do fotografów pragnących realizować spójne materiały fotograficzne i publikować je w prasie lub na portalach poświęconych fotografii – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. Na wszystkich zainteresowanych czekają ciekawe zajęcia w formie wykładów oraz wyjątkowe zadania reporterskie na ulicach miasta. W trakcie szkolenia uczestnicy nie tylko dowiedzą się więcej na temat współczesnych trendów w fotografii prasowej, lecz również poznają poszczególne etapy pracy nad reportażem w teorii i praktyce. 

Więcej informacji na temat warsztatów Akademii Nikona oraz zapisy prowadzone są na stronie internetowej: www.akademianikona.pl/warsztaty

Źródło: Nikon Polska

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764