logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reprezentacja Grupy OEX w kolejnym etapie Rajdu Dakar 2012

  PR 05.01.2012, przeczytano 1933 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna edycja Rajdu Dakar to dla załogi Piotra Beaupre i Jacka Lisickiego kolejny krok w ich 20-letniej karierze w off-roadzie. Po trudnych początkach i awarii samochodu, krakowska ekipa NeoRaid Team z logo spółki Galposter z Grupy OEX na masce, kontynuuje zmagania na trasie 34. edycji wyścigu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reprezentacja-grupy-oex-w-kolejnym-etapie-rajdu-dakar-2012,14307,artykul.html

Aż 178 motocyklistów, 30 kierowców quadów, 161 kierowców samochodów i 74 kierowców ciężarówek stawiło się 1 stycznia na starcie Rajdu Dakar 2012. Do 15 stycznia załoga NeoRaid Team będzie ścigać się na bezdrożach Argentyny i Chile. Trasa rajdu po raz pierwszy wiedzie przez Peru, gdzie zaplanowany jest finał rajdu.

Piotr Beaupre i Jacek Lisicki debiutują w rajdzie Dakar. Jak mówi Piotr Beaupre – „Nasz plan to pokonać Dakar, poznać własne możliwości, przeżyć wielką przygodę i stawić czoła wyzwaniom”. Pierwsze trudności pojawiły się już na II etapie. W samochodzie oznaczonym logo Grupy OEX prowadzonym przez Piotra Beaupre i Jacka Lisickiego wystąpiły problemy z komputerem pokładowym i pompą wysokiego ciśnienia. Mimo kłopotów ekipie udało się jednak dotrzeć do obozu i wystartować w kolejnym etapie.

Załoga NeoRaid, której dopisano 3 godziny kary za pechowy etap, na 4 odcinku rajdu została sklasyfikowana na 37. miejscu – do zwycięzcy straciła 1h 15min 35 sek. Jednocześnie miała 46 sek. przewagi nad teamem Adam Małysz i Rafał Marton, który uplasował się na 38. pozycji. W klasyfikacji generalnej załoga z numerem 407 Beaupree/Lisiecki zajmuje 100. miejsce, ekipa wciąż odrabia straty i dąży do osiągnięcia mety rajdu. Przed nimi jeszcze 10 dni rywalizacji.

Załoga NeoRaid ma spore doświadczenie w międzynarodowych rajdach terenowych. Brała udział między innymi w rajdzie RMSTP, Berlin-Wrocław, Pharaons Rally, Baja, Rally Optic 2000, FIA. „Jeździmy razem już bardzo długo, rozumiemy się doskonale, ale jednocześnie w tego typu rajdzie jesteśmy stuprocentowymi amatorami” – stwierdza Piotr Beaupre, wieloletni prezes i udziałowiec spółki Galposter. Na masce walczącego w rajdzie samochodu znalazło się logo spółki OEX Galposter. W barwach Grupy Outsourcing Experts w październiku 2011 roku w rajdzie RMF Morocco Challenge ścigał się także Michał Zoll, prezes spółki Galposter. Okazał się wówczas bezkonkurencyjny, zajmując 1. miejsce w klasie motocykli. Jednocześnie uzyskał rewelacyjny 3. wynik w klasyfikacji generalnej rajdu.

W tegorocznej edycji Rajdu Dakar wystartowało 21 Polaków, między innymi Krzysztof Hołowczyc i Adam Małysz. Po pierwszych trzech etapach Krzysztof Hołowczyc jako pierwszy Polak w historii został liderem klasyfikacji kierowców samochodów terenowych Rajdu Dakar. Niestety w rajdzie nie uczestniczą już: Kuba Przygoński i Maciej Albinowski.

Źródło: Outsourcing Experts S.A.

www.neoraid.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764