logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reprezentacja VMLY&R w jury Papaya Young Creators

  PR 25.03.2022, przeczytano 1173 razy
ilustracja

Natalia Borawska, associate creative director, Joanna Paździórko, associate creative director i Piotr Osiński, regional creative director zasiedli za jurorskim stołem 9 edycji Papaya Young Creators. Odświeżona formuła konkursu skierowana jest dla młodych kreatywnych osób, chcących wkroczyć w świat profesjonalnej twórczości audiowizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reprezentacja-vmlyandr-w-jury-papaya-young-creators,395254,artykul.html

Inicjatywa pod nową nazwą Papaya Young Creators to coś więcej niż konkurs dla młodych reżyserów i reżyserek. To zwrócenie uwagi na potrzebę pracy zespołowej, inkluzywnego podejścia do tego, co każdy z twórców wnosi do projektu, ale też pokazanie, że kreatywność i tworzenie contentu wymaga nie tylko umiejętnej reżyserii - na film składa się talent wszystkich osób, które uczestniczą w procesie.

Papaya Young Creators ma na celu wyłonienie talentów nie tylko reżyserskich, ale także operatorskich, montażowych, scenograficznych, kostiumograficznych, czy produkcyjnych.

Jury składa się z ponad 120 osób i co roku zbiera rozmaitych przedstawicieli branży reklamowej, filmowej i muzycznej z całego świata. Wśród nich znajdują się dyrektorzy kreatywni, copywriterzy, operatorzy, reżyserzy, krytycy i edukatorzy filmowi.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764