logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reprezentacja VMLY&R w jury Papaya Young Creators

  PR 25.03.2022, przeczytano 1047 razy
ilustracja

Natalia Borawska, associate creative director, Joanna Paździórko, associate creative director i Piotr Osiński, regional creative director zasiedli za jurorskim stołem 9 edycji Papaya Young Creators. Odświeżona formuła konkursu skierowana jest dla młodych kreatywnych osób, chcących wkroczyć w świat profesjonalnej twórczości audiowizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reprezentacja-vmlyandr-w-jury-papaya-young-creators,395254,artykul.html

Inicjatywa pod nową nazwą Papaya Young Creators to coś więcej niż konkurs dla młodych reżyserów i reżyserek. To zwrócenie uwagi na potrzebę pracy zespołowej, inkluzywnego podejścia do tego, co każdy z twórców wnosi do projektu, ale też pokazanie, że kreatywność i tworzenie contentu wymaga nie tylko umiejętnej reżyserii - na film składa się talent wszystkich osób, które uczestniczą w procesie.

Papaya Young Creators ma na celu wyłonienie talentów nie tylko reżyserskich, ale także operatorskich, montażowych, scenograficznych, kostiumograficznych, czy produkcyjnych.

Jury składa się z ponad 120 osób i co roku zbiera rozmaitych przedstawicieli branży reklamowej, filmowej i muzycznej z całego świata. Wśród nich znajdują się dyrektorzy kreatywni, copywriterzy, operatorzy, reżyserzy, krytycy i edukatorzy filmowi.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764