logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reprezentantki UW ze srebrem w mistrzostwach świata PR

  PR 08.12.2023, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka
Michalina Wójcik i Emilia Sala, Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW

W listopadzie trzydzieści drużyn z Azji, Europy, Afryki i Ameryki Północnej rywalizowało ze sobą w organizowanym przez ICCO (International Communication Consultancy Organization) konkursie dla młodych, kreatywnych specjalistów Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reprezentantki-uw-ze-srebrem-w-mistrzostwach-swiata-pr,402396,artykul.html

Pary składające się ze studentów kierunków związanych z PR i komunikacją rozwiązywały zadanie przygotowane przez tegorocznego partnera konkursu – Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP). Polegało ono na stworzeniu koncepcji kampanii skupionej wokół 13. Celu Zrównoważonego Rozwoju, a następnie zaprezentowaniu jej międzynarodowemu jury w formie wideo. Na przygotowanie pracy konkursowej uczestnicy mieli siedemdziesiąt dwie godziny.

Uniwersytet Warszawski reprezentowały studentki z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (WDIB) Emilia Sala i Michalina Wójcik, członkinie Koła Naukowego Public Relations UW.

Naszą kampanię „LOVE ME BACK – The Planet” oparłyśmy na pomyśle odwzajemnionej miłości do planety, udowadniając, że miłość jest tożsama z działaniem. Bardzo się cieszę, że nasze spojrzenie na problemy środowiskowe i zamysł kampanii został doceniony przez jury. To wspaniałe uczucie móc pochwalić się międzynarodowym osiągnięciem w świecie PR – mówi Michalina Wójcik.

Srebro w tak prestiżowym konkursie to dla nas ogromne wyróżnienie. Już podczas briefingu z przedstawicielem ONZ wiedziałyśmy, na czym chcemy oprzeć naszą kampanię. Presja czasu oraz pogodzenie pracy nad kampanią ze swoimi codziennymi obowiązkami nie było najłatwiejsze, jednak rezultat był wart każdego wysiłku – dodaje Emilia Sala.

Drugi rok z rzędu udowadniamy, że PR w Polsce stoi na najwyższym światowym poziomie. Mamy w Kole i na Uniwersytecie Warszawskim bardzo kreatywnych i ambitnych studentów. Docenia to także branża – biznes dostrzega takie sukcesy i szybko sięga po najlepszych – podsumowuje Szymon Dziewięcki.

Public Relations łączy ludzi wokół celów organizacji, a tym razem w konkursie ICCO cel był wyjątkowo aktualny i istotny globalnie: budzenie świadomości konsekwencji zmian klimatycznych u młodego pokolenia. Jako juror miałam przyjemność i zaszczyt oceniać kilkanaście zgłoszeń od zaangażowanych młodych adeptów szkół PR z całego świata. Studenci PR z Indonezji, Emiratów Arabskich, Indii, Pakistanu i wielu innych podjęli trudne komunikacyjnie wyzwanie. Z powodów etycznych opisanych w regulaminie nie oceniałam polskiej ekipy. Jednak widziałam ich projekt i rzeczywiście wybijał się kreatywnością, ale i szczegółową operacjonalizacją. Z dumą mogę stwierdzić, ucząc już kilkanaście lat na UW, że kształcimy studentów PR na światowym poziomie: praktycznie i inspirująco. Cieszą takie globalne sukcesy obecnych studentek, które potwierdzają nasz poziom dydaktyki public relations – mówi dr hab. Alicja Waszkiewicz-Raviv.

Dr Łukasz Przybysz z Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na WDIB UW dodaje: Jestem pewien, że wiedza i umiejętności zdobyte przez Emilię Salę i Michalinę Wójcik podczas studiów na WDIB UW przyczyniły się do możliwości zdobycia tego wyróżnienia. Treści, które przekazujemy podczas zajęć na wydziale, w szczególności tych o charakterze praktycznym, prowadzonych przez specjalistów Public Relations, są doceniane przez studentów i przydają się w ich życiu zawodowym. Panie Emilia i Michalina przekonały mnie swoimi pomysłami do zgłoszenia ich do konkursu i zdobyły prestiżową nagrodę. Jestem bardzo dumny z sukcesu naszych studentek i jestem pewien, że to potwierdza ich doskonałe przygotowanie do pracy przy najlepszych kampaniach i działaniach public relations.

Źródło: Uniwersytet Warszawski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764