logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reprymendy Wuja w kampanii Tyskiego na Facebooku

  PR 29.08.2013, przeczytano 2270 razy
ilustracjastrzałka

Każdy z nas ma kumpla, który wykręca się od imprez podając mniej lub bardziej przekonujące powody. Marka Tyskie, która w tym roku świętuje 400 lat dba o to, aby nikogo nie zabrakło na jej urodzinach i ustami Wuja Konstantego udziela wideo-reprymend wszystkim opornym. Aplikacja na Facebooku, której bohaterem jest wcale nie taki dobry wujek, to kolejne działanie marki przygotowane z okazji jubileuszu. Wcześniej fani Tyskiego moderowali profil marki, a ich portrety zawisły w Tyskich Browarach Książęcych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reprymendy-wuja-w-kampanii-tyskiego-na-facebooku,19547,artykul.html

Wuj Konstanty to bohater aplikacji i serii filmów marki Tyskie. Po raz pierwszy pojawił się w telewizyjnym spocie, gdzie wzruszał się staraniem przyjaciół, którzy pod jego drzwi specjalnie przenieśli bar, aby razem z nimi świętował 400 lat Tyskiego, gdyż: „Nikogo nie może zabraknąć” – jak głosi hasło kampanii. Jednakże dobrotliwy wujek, na Facebooku pokazuje swoje mniej łagodne oblicze. W aplikacji „Reprymenda Wuja” Konstanty ujawnia skłonność do rugania niesfornych biesiadników, których zabrakło na spotkaniu przy piwie.

W internetowej odsłonie kampanii z okazji 400 lat Tyskiego nadal staramy się przekonać konsumentów do tego, że na spotkaniu przy Tyskim nikogo nie może zabraknąć. Reprymenda Wuja to spersonalizowane, widowiskowe i interaktywne narzędzie dla wszystkich tych fejsbukowiczów, których zmęczyły już wieczne wymówki imprezowych migaczy”.– mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

Link do aplikacji: https://apps.facebook.com/reprymenda-wuja/

Każdy użytkownik Facebooka może wskazać znajomego do imiennej reprymendy. Następnie musi określić, jaką wymówkę tamten podał odmawiając uczestnictwa w imprezie. Na koniec wystarczy załadować swoje zdjęcie w formie dedykacji. W kolejnych tygodniach ruszy również konkurs dla internautów na wymówkę, która jest najbardziej oporna na wszelkie reprymendy.

Co tydzień do wygrania będą cenne przedmioty pochodzące z osobistej kolekcji Wuja, o których powstał dodatkowy film. Ponadto codziennie będzie można wygrać czteropaki i koszulki.

Pomysłodawcami kampanii są Paweł Góźdź i Ada Danisz z zespołu marki Tyskie, za kreację kampanii video odpowiada Agencja Grey, kreacją i produkcją w obszarze digital zajęła się Agencja Tequila, produkcja filmowa zrealizowana przez Graffiti Film, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC, zaś działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764