logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reservedforxmas: Kolejni światowi celebryci w kampanii marki

  PR 01.12.2017, przeczytano 1804 razy

Kate Moss to był dopiero początek światowych nazwisk w Reserved! Tym razem to Irina Shayk, Jon Kortajarena Jourdan Dunn i Adwoa Aboah biorą udział w kampanii marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reservedforxmas%3A-kolejni-swiatowi-celebryci-w-kampanii-marki,34678,artykul.html

W bożonarodzeniowym klipie  inspirowanym klimatem fotografii mody z lat 60. ,w rytmie   znanej na całym świecie kolędy „Jingle Bells” wraz z grupą influencerów z różnych krajów, promują świateczną odsłonę marki. Reżyser filmu Gordon von Steiner, obecnie jeden z najbardziej pożądanych twórców kampanii filmowych dla marek Fashion, specjalnie dla Reserved, wykreował bajkowy, miejscami surrealistycznie kolorowy klimat świąt.

W świątecznej scenerii zobaczymy także influencerów z czterech krajów: Zuzannę Bijoch (@bijochzuzanna), Martę Dyks (@martadyks) i Borysa Starosza (@borysstarosz) z Polski, Bonnie Strange (@bonniestrange), Swantje Wondermann (@swalina) i Kostę Williams (@kosta_williams) z Niemiec, Marcusa Butlera (@marcusbutler) i Patricię Manfield (@patriciamanfield) z Wielkiej Brytanii oraz Dianę Korkunova (diana_korkunova) i Karinę Istominę (@diamond_april) z Rosji.

W samej kolekcji, wśród nawiązujących do najbardziej wyrazistych tendencji sezonu sylwetek, nie brakuje bożonarodzeniowych akcentów takich jak kultowe swetry z motywami reniferów.

Damska linia Reserved, to ukłon w stronę trendów lat 80. i 90. w ultranowoczesnym, eleganckim wydaniu. Projektanci marki, postawili na różnorodność faktur takich jak błyszczący lureks, lakierowana skóra, elegancki aksamit, szara krata a także wiktoriańskie koronki. Wyraziste desenie przełamują kroje klasycznych koktajlowych sukienek z wycięciami, zmysłowych topów, spódnic mini z zamkami i eleganckich trenczy. Kolekcję dopełnia gama akcesoriów w stylu lat 80.: cekinowych czapek beanie, aksamitnych rękawiczek, błyszczących chokerów i botków z ćwiekami.

W męskiej linii Reserved, znajdziemy modele inspirowane eleganckim lookiem w brytyjskim wydaniu z dodatkiem streetwearowych detali. Efekt? Casualowe garnitury w odcieniach indygo, minimalistyczne golfy i klasyczne spodnie ze sportowymi lampasami.

Globalna kampania Reserved ze światowymi gwiazdami modelingu i influencerami, to kwintesencja atmosfery nowoczesnych Świąt BożegoNarodzenia. Eklektyczne stylizacje z najnowszej kolekcji Reserved, wpisują się w nastrój radosnego czasu grudnia spędzonego w doskonałym towarzystwie.

Topowe nazwiska ze świata modelingu i social mediów podzieliły się z marką autorskimi pomysłami na świąteczny nastrój co dodało bardzo indywidualnego charakteru kampanii. #ReservedForXmas będzie kluczem do odkrywania ich świątecznych sekretów.

Źródło: Reserved

www.reserved.com

Galeria: Kampania ReservedForXmas 2017

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764