logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Restart branży na Festiwalumarketingu.pl 2020

  PR 15.09.2020, przeczytano 790 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 9-10 września br. w Warszawie Polska Izba Artykułów Promocyjnych wzięła udział w FestiwaluMarketingu.pl 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/restart-branzy-na-festiwalumarketingu.pl-2020,388454,artykul.html

- Restart branży artykułów promocyjnych na FestiwaluMarketingu.pl w okresie pandemii COVID-19 okazał się strzałem w 10-tkę! Nie zawiodły relacje i zwiedzający. Cieszymy się, bo to bardzo dobry znak dla całej branży! Dziękujemy za udział w wydarzeniu wszystkim przybyłym gościom, widać, że relacje i chęć powrotu do normalności to dla naszej branży priorytet. Gratulacje również dla organizatora targów: OOH magazine za sprostanie nowym wymogom bezpieczeństwa i podjęte ryzyko! Było warto, choć łatwo na pewno nie było! FestiwalMarketingu.pl 2020 po raz kolejny okazał się  świetną okazją do spotkań z naszymi firmami Członkowskim oraz wszystkimi potencjalnie zainteresowanymi firmami! Podczas wydarzenia promowaliśmy aktywnie naszą organizację i jej Członków, dystrybuując Katalog Izby – mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764