logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Restart branży na Festiwalumarketingu.pl 2020

  PR 15.09.2020, przeczytano 197 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 9-10 września br. w Warszawie Polska Izba Artykułów Promocyjnych wzięła udział w FestiwaluMarketingu.pl 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/restart-branzy-na-festiwalumarketingu.pl-2020,388454,artykul.html

- Restart branży artykułów promocyjnych na FestiwaluMarketingu.pl w okresie pandemii COVID-19 okazał się strzałem w 10-tkę! Nie zawiodły relacje i zwiedzający. Cieszymy się, bo to bardzo dobry znak dla całej branży! Dziękujemy za udział w wydarzeniu wszystkim przybyłym gościom, widać, że relacje i chęć powrotu do normalności to dla naszej branży priorytet. Gratulacje również dla organizatora targów: OOH magazine za sprostanie nowym wymogom bezpieczeństwa i podjęte ryzyko! Było warto, choć łatwo na pewno nie było! FestiwalMarketingu.pl 2020 po raz kolejny okazał się  świetną okazją do spotkań z naszymi firmami Członkowskim oraz wszystkimi potencjalnie zainteresowanymi firmami! Podczas wydarzenia promowaliśmy aktywnie naszą organizację i jej Członków, dystrybuując Katalog Izby – mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764