logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów

   18.09.2020, przeczytano 2290 razy
ilustracja

Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/restart-branzy-za-nami-%E2%80%93-festiwaldruku.pl-oczami-wystawcow-targow,388500,artykul.html

W dniach 9-10 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali się dostawcy mediów i maszyn, w tym roku ze szczególnym naciskiem na druk na tekstyliach, a także w ramach FestiwalMarketingu.pl, dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu.

– Fantastyczna energia, zadowoleni wystawcy, naprawdę udany reSTART branży. Podziękowania szczególnie dla wystawców i zwiedzających. Myślę, że inni gracze z rynku, których zabrakło powinni się do nich przyłączyć. Pokazaliśmy, że działamy, nie podajemy się i co najważniejsze bezpieczne eventy są możliwe. Biznes rodzi się na targach, szczególnie w naszej branży, a na kolejny lockdown już nikogo nie stać – komentuje tegoroczną edycję Robert Załupski, Dyrektor Generalny OOH magazine, organizator FestiwalDruku.pl.

ilustracjastrzałka

Jak zadbano o bezpieczeństwo na targach? Jak Wyglądała frekwencja w dobie reżimu sanitarnego? Czy targi były symbolicznym restartem branży reklamy i poligrafii? Na gorąco zapytaliśmy o to część wystawców. Co nam powiedzieli, można zobaczyć poniżej.

Tomasz Kuciński, Account Manager LFP w Epson, mówi, że pierwsza po związanej z pandemią przerwie obecność na imprezie z udziałem publiczności, jaką był wrześniowy FestiwalDruku.pl, okazała się – zgodnie z przewidywaniami – dla Epson bardzo owocna.

– Prezentując portfolio rozwiązań firmy, od sprzętu produkcji etykiet, po rozwiązania dla biur, ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń do druku na tekstyliach (w tym SC-F500), po raz kolejny udało się nawiązać istotne relacje biznesowe i osobiste oraz poznać rzeczywiste potrzeby polskiego rynku. Szczególne słowa uznania należą się organizatorom, którym udało się spełnić surowe wymogi bezpieczeństwa bez wpływu na efektywność prezentacji, rozmów z Partnerami i Klientami – słowem tego, co stanowi o wartości obecności na targach, takich jak FestiwalDruku.pl – powiedział Tomasz Kuciński, Account Manager LFP w Epson.

ilustracjastrzałka

Kacper Ragus, Prezes Zarządu Via Color Pegasus, dodaje, że od samego początku nie mieli wątpliwości co do uczestnictwa w wydarzeniu.

– Dwa dni spotkań dało nam możliwość zaprezentowania możliwości naszych drukarek podczas pracy na gotowych produktach, co wzbudziło ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających. Na hali panowała fajna i przyjazna atmosfera, a co najważniejsze nawiązaliśmy nowe kontakty nawet pośród wystawców – wyjaśnia Kacper Ragus, Prezes Zarządu Via Color Pegasus.

– Decydując się na udział w FestiwalDruku.pl baliśmy się, czy będzie to dobry wybór. Wydarzenie zaskoczyło nas dużą ilością odwiedzających, doskonałym przygotowaniem i bardzo pozytywną energią. Wracamy pełni motywacji i gotowości do działania na najbliższe tygodnie. Gratulujemy  zorganizowania dobrej imprezy i liczymy na dalszą owocną współpracę. Bez wątpienia weźmiemy udział w kolejnych targach – mówi Weronika Pasińska, Młodszy specjalista ds. sprzedaży / Social media manadżer w IMAGO Printer Sp. z o.

ilustracjastrzałka

Świetną frekwencją chwali również Jan Kondraciuk z EMB Systems.

– Targi okazały się być dużą niespodzianką. Było warto wziąć w nich udział. Frekwencja na naszym stoisku była podobna jak co roku jednak z jedną bardzo istotną różnicą: odwiedzali nas tylko konkretni klienci. Zapewne zawdzięczamy to mądrej decyzji organizatorów, zmniejszono stoiska i skoncentrowano całą imprezę w jednej sali. Dziękujemy organizatorom za udane i bezpieczne targi w obecnej sytuacji. To wielki wyczyn – mówi Jan Kondraciuk.

Potwierdza to Paweł Gładysz z firmy TT Magic.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w targach FestiwalDruku.pl. Frekwencja przekroczyła nasze oczekiwania, co pokazało, że nawet w obecnych czasach organizacja bezpiecznych targów jest możliwa, a mimo wszechobecnej sprzedaży internetowej, dla klientów nadal bardzo ważny jest kontakt bezpośredni i możliwość zobaczenia specjalistycznych sprzętów na żywo, oraz możliwość dotknięcie finalnego produktu. Imprezy targowe pozwalają na zobaczenie wielu sprzętów w jednym miejscu, w ciągu kilku godzin – dodaje.

ilustracjastrzałka

W czasie targów prezentowane były także nagrodzone produkty, maszyny i oprogramowania w konkursie Złoty Medal.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764