logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów

   18.09.2020, przeczytano 960 razy
ilustracja

Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/restart-branzy-za-nami-%E2%80%93-festiwaldruku.pl-oczami-wystawcow-targow,388500,artykul.html

W dniach 9-10 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali się dostawcy mediów i maszyn, w tym roku ze szczególnym naciskiem na druk na tekstyliach, a także w ramach FestiwalMarketingu.pl, dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu.

– Fantastyczna energia, zadowoleni wystawcy, naprawdę udany reSTART branży. Podziękowania szczególnie dla wystawców i zwiedzających. Myślę, że inni gracze z rynku, których zabrakło powinni się do nich przyłączyć. Pokazaliśmy, że działamy, nie podajemy się i co najważniejsze bezpieczne eventy są możliwe. Biznes rodzi się na targach, szczególnie w naszej branży, a na kolejny lockdown już nikogo nie stać – komentuje tegoroczną edycję Robert Załupski, Dyrektor Generalny OOH magazine, organizator FestiwalDruku.pl.

ilustracjastrzałka

Jak zadbano o bezpieczeństwo na targach? Jak Wyglądała frekwencja w dobie reżimu sanitarnego? Czy targi były symbolicznym restartem branży reklamy i poligrafii? Na gorąco zapytaliśmy o to część wystawców. Co nam powiedzieli, można zobaczyć poniżej.

Tomasz Kuciński, Account Manager LFP w Epson, mówi, że pierwsza po związanej z pandemią przerwie obecność na imprezie z udziałem publiczności, jaką był wrześniowy FestiwalDruku.pl, okazała się – zgodnie z przewidywaniami – dla Epson bardzo owocna.

– Prezentując portfolio rozwiązań firmy, od sprzętu produkcji etykiet, po rozwiązania dla biur, ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń do druku na tekstyliach (w tym SC-F500), po raz kolejny udało się nawiązać istotne relacje biznesowe i osobiste oraz poznać rzeczywiste potrzeby polskiego rynku. Szczególne słowa uznania należą się organizatorom, którym udało się spełnić surowe wymogi bezpieczeństwa bez wpływu na efektywność prezentacji, rozmów z Partnerami i Klientami – słowem tego, co stanowi o wartości obecności na targach, takich jak FestiwalDruku.pl – powiedział Tomasz Kuciński, Account Manager LFP w Epson.

ilustracjastrzałka

Kacper Ragus, Prezes Zarządu Via Color Pegasus, dodaje, że od samego początku nie mieli wątpliwości co do uczestnictwa w wydarzeniu.

– Dwa dni spotkań dało nam możliwość zaprezentowania możliwości naszych drukarek podczas pracy na gotowych produktach, co wzbudziło ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających. Na hali panowała fajna i przyjazna atmosfera, a co najważniejsze nawiązaliśmy nowe kontakty nawet pośród wystawców – wyjaśnia Kacper Ragus, Prezes Zarządu Via Color Pegasus.

– Decydując się na udział w FestiwalDruku.pl baliśmy się, czy będzie to dobry wybór. Wydarzenie zaskoczyło nas dużą ilością odwiedzających, doskonałym przygotowaniem i bardzo pozytywną energią. Wracamy pełni motywacji i gotowości do działania na najbliższe tygodnie. Gratulujemy  zorganizowania dobrej imprezy i liczymy na dalszą owocną współpracę. Bez wątpienia weźmiemy udział w kolejnych targach – mówi Weronika Pasińska, Młodszy specjalista ds. sprzedaży / Social media manadżer w IMAGO Printer Sp. z o.

ilustracjastrzałka

Świetną frekwencją chwali również Jan Kondraciuk z EMB Systems.

– Targi okazały się być dużą niespodzianką. Było warto wziąć w nich udział. Frekwencja na naszym stoisku była podobna jak co roku jednak z jedną bardzo istotną różnicą: odwiedzali nas tylko konkretni klienci. Zapewne zawdzięczamy to mądrej decyzji organizatorów, zmniejszono stoiska i skoncentrowano całą imprezę w jednej sali. Dziękujemy organizatorom za udane i bezpieczne targi w obecnej sytuacji. To wielki wyczyn – mówi Jan Kondraciuk.

Potwierdza to Paweł Gładysz z firmy TT Magic.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w targach FestiwalDruku.pl. Frekwencja przekroczyła nasze oczekiwania, co pokazało, że nawet w obecnych czasach organizacja bezpiecznych targów jest możliwa, a mimo wszechobecnej sprzedaży internetowej, dla klientów nadal bardzo ważny jest kontakt bezpośredni i możliwość zobaczenia specjalistycznych sprzętów na żywo, oraz możliwość dotknięcie finalnego produktu. Imprezy targowe pozwalają na zobaczenie wielu sprzętów w jednym miejscu, w ciągu kilku godzin – dodaje.

ilustracjastrzałka

W czasie targów prezentowane były także nagrodzone produkty, maszyny i oprogramowania w konkursie Złoty Medal.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764