logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media dla dewelopera Victoria Dom

  PR 07.06.2017, przeczytano 539 razy

Na przestrzeni kilku ostatnich lat Internet stał się kluczowym kanałem dotarcia do potencjalnych klientów rynku deweloperskiego. Wcześniej marketing często ograniczany był do przygotowania folderów i płaskich wizualizacji. Dziś jest oparty o szczegółowe analizy i strategię, dzięki którym komunikacja precyzyjnie trafia do konkretnych grup docelowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-dla-dewelopera-victoria-dom,32745,artykul.html

Prześciganie się w eventach i kolejnych promocjach, staje się wyczerpaną formułą. W ten sposób nie można już wyróżnić się na rynku. Okazuje się, że zamiast przyciągać klienta fajerwerkami, znacznie lepiej jest wyjść do niego z dobrym produktem, o którym mówimy w prosty, zrozumiały sposób. Strategię opartą o takie założenia realizuje warszawski deweloper Victoria Dom, który ma 19-letnie doświadczenie w branży, jednak to ostatnie miesiące przyniosły firmie spektakularne wyniki. Victoria Dom w I kwartale br. sprzedała o 94,5% więcej mieszkań niż w analogicznym okresie 2016 r.

Deweloper w minionym roku zakontraktował sprzedaż łącznie 627 mieszkań oraz domów. To rekordowy wynik w historii spółki, a także bardzo istotny na rynku warszawskim – bo stanowi w nim 3% udziału. Victoria Dom przeszła też w minionym roku sporo zmian, wydzieliła ze struktur sprzedaży obszar marketingu, którym od połowy 2016 roku zarządza Monika Śliwa – od lat związana z branżą.

- Priorytetem jest dla mnie, by obszar, za który odpowiadam, przynosił konkretne, wymierne i mierzalne efekty. W marketingu dużą uwagę przykładamy więc do stałej optymalizacji, tak by prowadzone działania nie były kosztem, ale wartością przynoszącą wzrost zysków w firmie. Na początku skupiliśmy się przede wszystkim na maksymalnym wsparciu sprzedaży poprzez pozyskiwanie wartościowych leadów i precyzyjne docieranie do target grupy. Na pewno przyjdzie też wkrótce czas na działania wspierajace brand awareness firmy – mówi Monika Śliwa, Dyrektor Marketingu w Victoria Dom.

Warto zauważyć, że rynek sprzedaży mieszkań wzrósł w I kwartale 2017 roku o blisko 26% względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Victorii Dom udało się wykorzystać sprzyjającą koniunkturę do maksimum i między innymi poprzez efektywną strategię marketingową realnie wpłynąć na sprzedaż, która w tym okresie czasu zanotowała blisko 100% wzrost. Za dobór narzędzi, mediów, a także wdrożenie, prowadzenie i raportowanie działań odpowiedzialna jest warszawska agencja Result Media.

- Wykorzystujemy rozbudowaną analitykę i bierzemy pod uwagę nie tylko trendy na rynku, ale także twarde dane, co daje nam naprawdę szerokie spojrzenie i dodatkowe możliwości. Otwartość na innowacje po stronie dyrektor marketingu i jej know-how w obszarze rynku nieruchomości to dla nas ogromnie ważny element, bez którego nie udałoby się osiągnąć, aż tak dobrych rezultatów –
podkreśla Adrian Radomski, COO Result Media.

Deweloper Victoria Dom kontynuuje współpracę z Result Media w obszarze marketingu internetowego. Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów, tworzenie kreacji, opracowywanie raportów, analiz oraz rekomendacji. Obecnie realizuje kampanie dla 5 inwestycji, a w najbliższym czasie współpraca zostanie poszerzona o kolejne. Ze strony agencji współpracę koordynuje Account Manager – Magdalena Stefaniak.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764