logo
WIADOMOŚCI

Result Media dla marki Cekol

redakcja  PR 01.03.2016, przeczytano 1083 razy

Agencja marketingu internetowego Result Media podjęła współpracę z Cekol – polskim producentem materiałów budowlanych. Będzie ona odpowiedzialna za prowadzenie w bieżącym roku kampanii internetowej dla firmy i jej produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-dla-marki-cekol,27670,artykul.html

Decyzja o współpracy w 2016r. jest następstwem udanych działań, które agencja przeprowadziła dla klienta na przełomie roku. Wówczas specjaliści z Result Media odpowiedzialni byli za prowadzenie kampanii skierowanej do osób zainteresowanych konkretnymi produktami Cekol, a mianowicie bezpyłowymi gładziami szpachlowymi.

Agencja zaplanowała wówczas unikalny zestaw mediów, stworzyła produktowy landing page oraz zastosowała zaawansowaną analitykę. Dzięki doświadczeniu oraz niestandardowemu podejściu, kampania przyniosła znakomite efekty. Dodatkowo, Result Media poznała bliżej zachowania klientów produktów Cekol oraz zbadała, jaka forma i treść przekazów reklamowych jest najbardziej efektywna z punktu widzenia wymagań klienta. Pomogło to w budowaniu efektywnej komunikacji ze specyficzną grupą docelową. Znaczącemu obniżeniu uległ też finalny koszt dotarcia do klienta.

Efekty przeprowadzonego projektu zdecydowały o zaangażowaniu Result Media w prace nad kampaniami internetowymi dla Cekol w 2016 roku.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 70 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone