logo
WIADOMOŚCI

Result Media dla marki Cekol

redakcja  PR 01.03.2016, przeczytano 1069 razy

Agencja marketingu internetowego Result Media podjęła współpracę z Cekol – polskim producentem materiałów budowlanych. Będzie ona odpowiedzialna za prowadzenie w bieżącym roku kampanii internetowej dla firmy i jej produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-dla-marki-cekol,27670,artykul.html

Decyzja o współpracy w 2016r. jest następstwem udanych działań, które agencja przeprowadziła dla klienta na przełomie roku. Wówczas specjaliści z Result Media odpowiedzialni byli za prowadzenie kampanii skierowanej do osób zainteresowanych konkretnymi produktami Cekol, a mianowicie bezpyłowymi gładziami szpachlowymi.

Agencja zaplanowała wówczas unikalny zestaw mediów, stworzyła produktowy landing page oraz zastosowała zaawansowaną analitykę. Dzięki doświadczeniu oraz niestandardowemu podejściu, kampania przyniosła znakomite efekty. Dodatkowo, Result Media poznała bliżej zachowania klientów produktów Cekol oraz zbadała, jaka forma i treść przekazów reklamowych jest najbardziej efektywna z punktu widzenia wymagań klienta. Pomogło to w budowaniu efektywnej komunikacji ze specyficzną grupą docelową. Znaczącemu obniżeniu uległ też finalny koszt dotarcia do klienta.

Efekty przeprowadzonego projektu zdecydowały o zaangażowaniu Result Media w prace nad kampaniami internetowymi dla Cekol w 2016 roku.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
Virtual Garden w Poznaniu ruszył wraz z projektem „Znaki Miasta”, funkcjonującym w ramach tegorocznej imprezy Mediations Biennale. Zawiłe ścieżki, wąskie dróżki, odrobina tajemnicy i na każdym kroku… sztuka, także ta uliczna – taki jest Poznań i każdy może odnaleźć się w tym niezwykłym labiryncie, który głośno krzyczy o wolności.
 
czwartek 19.04.2018, 187 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone