logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media dla marki Cekol

  PR 01.03.2016, przeczytano 1164 razy

Agencja marketingu internetowego Result Media podjęła współpracę z Cekol – polskim producentem materiałów budowlanych. Będzie ona odpowiedzialna za prowadzenie w bieżącym roku kampanii internetowej dla firmy i jej produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-dla-marki-cekol,27670,artykul.html

Decyzja o współpracy w 2016r. jest następstwem udanych działań, które agencja przeprowadziła dla klienta na przełomie roku. Wówczas specjaliści z Result Media odpowiedzialni byli za prowadzenie kampanii skierowanej do osób zainteresowanych konkretnymi produktami Cekol, a mianowicie bezpyłowymi gładziami szpachlowymi.

Agencja zaplanowała wówczas unikalny zestaw mediów, stworzyła produktowy landing page oraz zastosowała zaawansowaną analitykę. Dzięki doświadczeniu oraz niestandardowemu podejściu, kampania przyniosła znakomite efekty. Dodatkowo, Result Media poznała bliżej zachowania klientów produktów Cekol oraz zbadała, jaka forma i treść przekazów reklamowych jest najbardziej efektywna z punktu widzenia wymagań klienta. Pomogło to w budowaniu efektywnej komunikacji ze specyficzną grupą docelową. Znaczącemu obniżeniu uległ też finalny koszt dotarcia do klienta.

Efekty przeprowadzonego projektu zdecydowały o zaangażowaniu Result Media w prace nad kampaniami internetowymi dla Cekol w 2016 roku.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma Stock
Drukarnia internetowa Chroma.pl nawiązała współpracę z Jackiem Kłosińskim, znanym blogerem branżowym skupiającym się na promowaniu produktywności i kreatywności. Kłosiński przygotował materiały promujące serwis ze zdjęciami Chroma Stock.
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross w Cinema City
Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX®. Po raz pierwszy w Polsce marka...
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR
MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i...
Lexmark, światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, zdobył prestiżową nagrodę  Printer/MFP Line of the Year 2019 przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab (BLI). Przetestowane w sezonie zimowym 2019 drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Lexmark uzyskały ocenę „Wysoce rekomendowane” oraz zdobyły wyróżnienie „Najlepszy...
Jaka jest przyszłość VR i AR w reklamie i handlu? Za nami Augmented Advertising
Badacze, marketingowcy, sprzedawcy oraz praktycy wdrożeń technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości spotkali się w Warszawie, podczas pierwszej w Europie Środkowo-Wschodniej konferencji na temat rozwoju AR i VR w handlu i reklamie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764