logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media dla marki Cekol

  PR 01.03.2016, przeczytano 1144 razy

Agencja marketingu internetowego Result Media podjęła współpracę z Cekol – polskim producentem materiałów budowlanych. Będzie ona odpowiedzialna za prowadzenie w bieżącym roku kampanii internetowej dla firmy i jej produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-dla-marki-cekol,27670,artykul.html

Decyzja o współpracy w 2016r. jest następstwem udanych działań, które agencja przeprowadziła dla klienta na przełomie roku. Wówczas specjaliści z Result Media odpowiedzialni byli za prowadzenie kampanii skierowanej do osób zainteresowanych konkretnymi produktami Cekol, a mianowicie bezpyłowymi gładziami szpachlowymi.

Agencja zaplanowała wówczas unikalny zestaw mediów, stworzyła produktowy landing page oraz zastosowała zaawansowaną analitykę. Dzięki doświadczeniu oraz niestandardowemu podejściu, kampania przyniosła znakomite efekty. Dodatkowo, Result Media poznała bliżej zachowania klientów produktów Cekol oraz zbadała, jaka forma i treść przekazów reklamowych jest najbardziej efektywna z punktu widzenia wymagań klienta. Pomogło to w budowaniu efektywnej komunikacji ze specyficzną grupą docelową. Znaczącemu obniżeniu uległ też finalny koszt dotarcia do klienta.

Efekty przeprowadzonego projektu zdecydowały o zaangażowaniu Result Media w prace nad kampaniami internetowymi dla Cekol w 2016 roku.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764