logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media dla niemieckiej marki Vexcash

  PR 16.09.2019, przeczytano 264 razy

Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-dla-niemieckiej-marki-vexcash,383980,artykul.html

Dzięki swojej platformie internetowej Vexcash jest pierwszym internetowym brokerem kredytów konsumenckich z inteligentnym oprogramowaniem i jednym z wiodących dostawców usług krótkoterminowych pożyczek na rynku niemieckim. Platforma przeanalizowała już ponad 950 000 wniosków o pożyczki online.

Result Media będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszystkich działań marketingowych marki w wyszukiwarce Google. Kampanie będą prowadzone na rynku niemieckim i dostosowane do jego specyfiki.

Ważnymi czynnikami, które zadecydowały o wygranej Result Media, były doświadczenie agencji w prowadzeniu zaawansowanych kampanii dla klientów na wielu europejskich rynkach i najwyższy stopień specjalizacji potwierdzony certyfikatami Google.

- Zaprezentowana strategia oraz rezultaty dotychczas prowadzonych działań, w tym dla klientów Vivus i Zaplo, liderów rozwijającej się branży fintechu, przekonały Vexcash do wybrania naszej oferty. To potwierdza słuszność przyjętego przez nas kierunku rozwoju – dla nas liczą się efekty, wymierne korzyści dla naszych klientów, dla których jesteśmy partnerami w biznesie - mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764