logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media rozbudowuje dział Client Service

  PR 23.10.2018, przeczytano 491 razy

Marta Machnikowska i Waldemar Marczyk zostali nowymi Account Executive w Result Media. Do ich zadań należy obsługa klientów agencji i doradztwo w zakresie działań marketingu internetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-rozbudowuje-dzial-client-service,379839,artykul.html

Marta Machnikowska pracowała wcześniej w działach obsługi klienta i projektowych jako Account Manager oraz Project Manager. Doświadczenie zdobyła rozpoczynając od marketingu związanego z mediami tradycyjnymi w Clear Channel, Media Express i Media Miejskie. Następnie zaczęła się specjalizować w nowoczesnych mediach elektronicznych w AdNet, IDMNet i Affizzy. W Mobime i agencji Vacaloca kierowała projektami online. Do jej zadań należało opracowywanie i wdrażanie strategii mediowych, planowanie zakupu mediów elektronicznych i tradycyjnych. Obsługiwała m.in.  Dom Development, Idea Money, Ispot, Instax, Syngenta, Mattel. W Result Media zajmuje się consultingiem m.in. dla Victoria Dom, Cekol i Mago.

Ukończyła ekonomię na Wyższej Szkole Ekonomiczno - Informatycznej w Warszawie. W czasie wolnym pasjonuje się nowymi technologiami, belly dance i motoryzacją.

Waldemar Marczyk pracę w branży marketingowej rozpoczął w agencji eventowej (Event Group) gdzie zajmował się organizacją wydarzeń firmowych i event marketingiem, obsługując takie firmy jak: Jysk, Jeronimo Martins - Biedronka, Hebe, Deutsche Bank,  Totalizator Sportowy, KNF, Opel, Baxter, Budmiex. Po 5 latach przeszedł do agencji reklamowej Urbo Media, gdzie głównie zajmował się branżą outdoorową. Prowadzi działania m.in. dla Polo Market, BRW,  Ziko, Komfort, Media Expert,  Jeronimo Martins - Biedronka, Hebe, Leroy Merlin, Carrefour. Wśród firm, którym obecnie doradza w Result Media są Pałac Kultury i Nauki, Somfy, Suzuki Piaseczno.

Jest absolwentem Wydziału Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pozazawodowo interesuje się militariami i motoryzacją.

obrazek

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764