logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media rozbudowuje działy Client Service i Strategy

  PR 19.09.2016, przeczytano 802 razy
Magdalena Stefaniak, Monika Chromiec

Wraz z rozwojem firmy, zwiększaniem kompetencji, wygranymi konkursami Google oraz stale wzrastającą liczbą klientów - Result Media, agencja marketingu internetowego, zdecydowała się powiększyć dział Client Service oraz Strategy. Od września do zespołu dołączyły Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-rozbudowuje-dzialy-client-service-i-strategy,29965,artykul.html

Magdalena Stefaniak od samego początku swojej kariery zawodowej związana jest  z komunikacją i e-marketingiem. W Result Media odpowiada za stworzenie i rozwój zespołu Client Service, realizację kampanii dla obecnych klientów oraz działania z obszaru new business. Stefaniak posiada ponad 9-letnie doświadczenie w realizacji kampanii z obszaru nowych mediów. Pracowała dla klientów, takich jak Totolotek, Discovery Channel, Samsung Electronics Polska, Polpharma i wielu innych. Przez ponad 3 lata zarządzała wieloosobowym zespołem Social Media w spółce PKT.pl i Clearsense.

Z kolei nowo powstałe stanowisko Account Executive w Resut Media objęła Monika Chromiec. Jest ona odpowiedzialna za tworzenie strategii działań z wykorzystaniem najefektywniejszych narzędzi i technologii oraz ich realizację. Do jej zadań należy również budowanie relacji z klientami agencji. Chromiec posiada 6-letnie doświadczenie w reklamie online z wykorzystaniem nowych mediów. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji Performance Media, gdzie pracowała jako specjalista ds. marketingu internetowego. Następnie, chcąc poszerzać swoje kompetencje, dołączyła do zespołu Search Lab (obecnie Optimizer) należącej do grupy Agora S.A,  gdzie odpowiadała za tworzenie media planów i strategii.

Ten rok obfituje w sukcesy naszej firmy. W czerwcu br. otrzymaliśmy  tytuł Partnera Google Premium oraz zdobyliśmy wszystkie specjalizacje Google. Te wyróżnienia istotnie przekładają się również na liczbę nowych klientów oraz wzrastające oczekiwania obecnie obsługiwanych spółek. To z kolei pociąga za sobą również rozbudowę struktury naszej agencji o doświadczonych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego. – mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764