logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo

  PR 25.06.2019, przeczytano 135 razy

Agencja marketingu internetowego Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez markę Vivus i Zaplo. Zwycięska agencja była zobligowana do trzy miesięcznej kampanii testowej, w której udowodni swoje kompetencje. Obecnie ten okres się zakończył i możemy powiedzieć, że Result Media będzie odpowiedzialne za prowadzenie wszystkich działań marketingowych marek Vivus Zaplo  w wyszukiwarce Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-wygralo-przetarg-na-obsluge-marek-vivus-i-zaplo,383008,artykul.html

Do przetargu zostały zaproszone wyłącznie agencje mające najwyższy stopień specjalizacji potwierdzony certyfikatami Google. Kolejnym ważnym czynnikiem mającym wpływ na decyzje było udokumentowane doświadczenie agencji w prowadzeniu zaawansowanych kampanii dla klientów korporacyjnych.

Analizie ofert towarzyszyły spotkania z pracownikami agencji, którzy mieli być potencjalnie odpowiedzialni za bezpośrednią współprace z  działem marketingu. Poza wiedzą i doświadczeniem, oceniona została filozofia  pracy , podejścia do klienta oraz  tzw work-flow.

- Udział w przetargu był dla nas dużym wyzwaniem, jednak podeszliśmy do niego zgodnie z naszą filozofią – nie chcemy być największą agencją na rynku, chcemy być najlepszą. To determinuje standardy jakie wypracowaliśmy: chcemy by nasz klient dostał usługę na najwyższym możliwym poziomie, ale także by nasz zespół client service spełniał najwyższe standardy komunikacji, kultury, dostępności i reakcji na potrzeby. Na wzór private bankingu nazywam to private marketing – mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764