logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo

  PR 25.06.2019, przeczytano 169 razy

Agencja marketingu internetowego Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez markę Vivus i Zaplo. Zwycięska agencja była zobligowana do trzy miesięcznej kampanii testowej, w której udowodni swoje kompetencje. Obecnie ten okres się zakończył i możemy powiedzieć, że Result Media będzie odpowiedzialne za prowadzenie wszystkich działań marketingowych marek Vivus Zaplo  w wyszukiwarce Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-wygralo-przetarg-na-obsluge-marek-vivus-i-zaplo,383008,artykul.html

Do przetargu zostały zaproszone wyłącznie agencje mające najwyższy stopień specjalizacji potwierdzony certyfikatami Google. Kolejnym ważnym czynnikiem mającym wpływ na decyzje było udokumentowane doświadczenie agencji w prowadzeniu zaawansowanych kampanii dla klientów korporacyjnych.

Analizie ofert towarzyszyły spotkania z pracownikami agencji, którzy mieli być potencjalnie odpowiedzialni za bezpośrednią współprace z  działem marketingu. Poza wiedzą i doświadczeniem, oceniona została filozofia  pracy , podejścia do klienta oraz  tzw work-flow.

- Udział w przetargu był dla nas dużym wyzwaniem, jednak podeszliśmy do niego zgodnie z naszą filozofią – nie chcemy być największą agencją na rynku, chcemy być najlepszą. To determinuje standardy jakie wypracowaliśmy: chcemy by nasz klient dostał usługę na najwyższym możliwym poziomie, ale także by nasz zespół client service spełniał najwyższe standardy komunikacji, kultury, dostępności i reakcji na potrzeby. Na wzór private bankingu nazywam to private marketing – mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: Epson zaprasza na premierę dwóch drukarek sublimacyjnych
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba w centrum Warszawy - innowacyjny projekt ożywienia przestrzeni miejskiej w Placu Unii
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764