logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media z dyplomem Google Rising Stars

  PR 23.11.2015, przeczytano 2074 razy
ilustracjastrzałka
Konrad Spoczyński i Adrian Radomski

W miniony piątek, 20 listopada w siedzibie Google Polska zakończył się Google Rising Stars. Przedstawiciele agencji Result Media odebrali gratulacje oraz dyplom ukończenia tego prestiżowego programu Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-z-dyplomem-google-rising-stars,26625,artykul.html

Program prowadzony był od kwietnia, a do udziału zaproszonych zostało 26 agencji – certyfikowanych partnerów Google. Natomiast z tej grupy do drugiego etapu przeszło już tylko 10 najlepszych agencji, wśród których znalazła się Result Media.

W trakcie programu przedstawiciele agencji zdobyli najwyższej jakości wiedzę i umiejętności, dzięki której mogą prowadzić bardzo zaawansowane kampanie reklamowe dla najbardziej wymagających klientów. - „Ukończenie programu pozwoliło nam rozwinąć nasz zespół realizacji kampanii, a także wprowadza naszą agencję na nową ścieżkę dynamicznego rozwoju” – mówi Konrad Spoczyński – CEO agencji Result Media.

Program w postaci warsztatów i szkoleń, prowadzony był w siedzibie Google Polska, niemniej jednak w jego trakcie przedstawiciele Google odwiedzili siedzibę agencji, badając jej procesy i jakość prowadzonych kampanii.

Źródło: Result Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764