logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media zwycięzcą przetargu na obsługę Almi Decor

  PR 09.10.2018, przeczytano 197 razy

Result Media wygrało przetarg na działania marketingu internetowego marki Almi Decor.  Głównym celem agencji będzie zwiększenie sprzedaży na stronie www.almidecor.com/pl. Obsługa jaką zajmie się Result Media obejmuje działania e-commerce, analitykę, poprawę User Experience strony Almi Decor, optymalizację oraz kampanie sprzedażowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-zwyciezca-przetargu-na-obsluge-almi-decor,379677,artykul.html

- Nasza firma bardzo mocno stawia na aktywność w internecie. Dlatego zdecydowaliśmy się na Result Media. To doświadczeni fachowcy od marketingu on line, których osiągnięcia, umiejętności i wiedza zapowiadają długotrwałą, owocną współpracę. I co ważne, nie ograniczają się do biernej realizacji zleceń. Współpracują również w roli konsultantów, którzy doradzają konkretne działania – mówi o zwycięzcy przetargu Łukasz Włodarczyk, wiceprezes Almi Decor.

Za pracę dla Almi Decor odpowiedzialny jest  zespół pod kierownictwem Traffic & Web Development Directora Macieja Kapuścińskiego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – nowatorska platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – niezwykle popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. z rzędu wyróżnione międzynarodowymi nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia...
Zakończenie kampanii „Wolność liczy się w każdym wieku” [INFOGRAFIKA]
16 lutego 1919 roku zawarciem rozejmu w Trewirze zakończyła się największa zwycięska insurekcja w naszej historii – Powstanie Wielkopolskie. Walki rozpoczęły się 27 grudnia 1918 roku w Poznaniu i były wyrazem nastrojów patriotycznych związanych z możliwością odrodzenia państwa polskiego po I wojnie światowej.100. rocznicę tych wydarzeń, Samorząd...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764