logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media zwycięzcą przetargu na obsługę Almi Decor

  PR 09.10.2018, przeczytano 243 razy

Result Media wygrało przetarg na działania marketingu internetowego marki Almi Decor.  Głównym celem agencji będzie zwiększenie sprzedaży na stronie www.almidecor.com/pl. Obsługa jaką zajmie się Result Media obejmuje działania e-commerce, analitykę, poprawę User Experience strony Almi Decor, optymalizację oraz kampanie sprzedażowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-zwyciezca-przetargu-na-obsluge-almi-decor,379677,artykul.html

- Nasza firma bardzo mocno stawia na aktywność w internecie. Dlatego zdecydowaliśmy się na Result Media. To doświadczeni fachowcy od marketingu on line, których osiągnięcia, umiejętności i wiedza zapowiadają długotrwałą, owocną współpracę. I co ważne, nie ograniczają się do biernej realizacji zleceń. Współpracują również w roli konsultantów, którzy doradzają konkretne działania – mówi o zwycięzcy przetargu Łukasz Włodarczyk, wiceprezes Almi Decor.

Za pracę dla Almi Decor odpowiedzialny jest  zespół pod kierownictwem Traffic & Web Development Directora Macieja Kapuścińskiego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764