logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media zwycięzcą przetargu na obsługę Almi Decor

  PR 09.10.2018, przeczytano 778 razy

Result Media wygrało przetarg na działania marketingu internetowego marki Almi Decor.  Głównym celem agencji będzie zwiększenie sprzedaży na stronie www.almidecor.com/pl. Obsługa jaką zajmie się Result Media obejmuje działania e-commerce, analitykę, poprawę User Experience strony Almi Decor, optymalizację oraz kampanie sprzedażowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-zwyciezca-przetargu-na-obsluge-almi-decor,379677,artykul.html

- Nasza firma bardzo mocno stawia na aktywność w internecie. Dlatego zdecydowaliśmy się na Result Media. To doświadczeni fachowcy od marketingu on line, których osiągnięcia, umiejętności i wiedza zapowiadają długotrwałą, owocną współpracę. I co ważne, nie ograniczają się do biernej realizacji zleceń. Współpracują również w roli konsultantów, którzy doradzają konkretne działania – mówi o zwycięzcy przetargu Łukasz Włodarczyk, wiceprezes Almi Decor.

Za pracę dla Almi Decor odpowiedzialny jest  zespół pod kierownictwem Traffic & Web Development Directora Macieja Kapuścińskiego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764