logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Retail Innovations Theatre. O zasadach urządzania sklepu i budowie wizerunku

  PR 07.11.2014, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Targów RetailShow 2014, które odbędą się w dniach 19 i 20 listopada br. w EXPO XXI w Warszawie, zorganizowany zostanie Retail Innovations Theatre, czyli cykl bezpłatnych branżowych warsztatów. Eksperci opowiedzą o budowaniu wizerunku, urządzaniu sklepu zgodnie z zasadami komunikacji produktowej, a także przybliżą zasady funkcjonowania systemów franczyzowych. Przedstawione zostaną również produkty nagrodzone w konkursie Innowacje Handlu 2014.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/retail-innovations-theatre.-o-zasadach-urzadzania-sklepu-i-budowie-wizerunku,23163,artykul.html

Retail Innovations Theatre to dwudniowy program warsztatów z zakresu projektowania i aranżacji sklepów oraz systemów franczyzowych stosowanych w branży handlowej. Zostaną tam również zaprezentowane innowacyjne produkty. W warsztatach biorą udział właściciele sklepów, zarządy sieci handlowych oraz osoby odpowiedzialne za właściwą ekspozycję produktów w sklepach. Wykłady odbywać się będą w godzinach od 10:00 do 15:00, 19 i 20 listopada br.

Idealny sklep

Wiodącą tematyką warsztatów będzie sztuka kreowania przestrzeni sklepowej tak, aby oferowane produkty i usługi były łatwo dostępne i znajdowały się w centrum uwagi kupującego.

Dr Marek Borowiński
, ekspert Visual Merchandisingu oraz psychologii koloru, w trakcie swych warsztatów przybliży wiedzę dotyczącą zachowań zakupowych klientów oraz psychofizjologii widzenia i ergonomii zachowań klienta. Jak twierdzi, sklep zaaranżowany z zgodnie zasadami tej nauki dużo łatwiej odniesie sukces sprzedażowy. – Z moich warsztatów chętnie korzystają właściciele niewielkich sieci sklepów, którzy potrzebują skompilowanej pomocy w ich urządzaniu w obszarze komunikacji produktowej, a którzy nie dysponują jeszcze w swych strukturach wyspecjalizowanymi działami – dodaje. W trakcie warsztatów dr Marek Borowiński podzieli się także wiedzą na temat światowych trendów w rozwoju handlu detalicznego.

Z kolei Dagmara Habiera, trener i konsultant z VM Studio Retail Solution, skupi się na tematyce projektowania konceptu i strategii Visual Merchandisingowej, a także planowaniu strategii obsługi klienta. Jak twierdzi ekspertka, pomimo rozwoju sprzedaży internetowej, dobrze zaprojektowany sklep stacjonarny z interesującą ekspozycją nadal jest kluczem do sukcesu każdej marki. Z kolei bezpośredni kontakt z profesjonalnym sprzedawcą, który doradzi i rozwieje wątpliwości, pozostaje bezcenny. – Dobrze obsłużony klient wróci do nas i, co więcej, będzie przekonany o słuszności wydania pieniędzy w tym miejscu następnym razem – podsumowuje.   

Franczyza bez tajemnic

Drugiego dnia Targów RetailShow ekspert Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych przybliży istotę prowadzenia działalności gospodarczej w ramach sieci franczyzowej. Przedstawi podstawowe zasady oraz powody, dla których warto korzystać z tej formy prowadzenia biznesu. Nie zabraknie także informacji na temat czynników ryzyka, a także wad i zalet franczyzy.

Informacje praktyczne
Retail Innovations Theatre 2014 będzie odbywał się przez oba targowe dni w godzinach 10:00 – 15:00 w wydzielonej przestrzeni hali wystawienniczej w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Stanowi on część programu wydarzeń towarzyszących V Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2014, których organizatorem jest firma ECP Polska. Udział w warsztatach i targach jest bezpłatny.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764