logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Retail Marketing Award dla metamorfozy sklepu Intersport

  PR 28.04.2016, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

21 kwietnia 2016 roku, podczas Retail Marketing Forum w Warszawie, ogłoszono wyniki 9. edycji Retail Marketing Awards, czyli konkursu na najlepsze sklepy w Polsce. II miejsce na podium zajął warszawski sklep sportowy INTERSPORT w Arkadii, który w IV kwartale 2015 roku przeszedł całkowitą metamorfozę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/retail-marketing-award-dla-metamorfozy-sklepu-intersport,28362,artykul.html

W IV kwartale ubiegłego roku, sieć INTERSPORT Polska zdecydowała się na zmianę wizualizacji flagowego, warszawskiego lokalu o powierzchni 1.546 m2. Nowa koncepcja została doceniona przez niezależne jury konkursu Retail Marketing Awards w skład którego weszli fachowcy od visual merchandisingu i marketingu oraz przedstawiciele mediów.

Po metamorfozie, sklep INTERSPORT ARKADIA posiada nową, przestronną witrynę zachęcającą klientów do wejścia.

Wdrożono nowy koncept wizualizacji marketingowej. Dzięki zmianie aranżacji stref kornerów: running, fitness, outdoor, football - uzyskano jasny podział kategorii. W całym lokalu zastąpiono tradycyjne oświetlenie - nowoczesnymi i energooszczędnymi źródłami typu LED, dostosowano kolorystykę sklepu do aktualnych trendów, odświeżono wykładzinę podłogową oraz wymieniono część wyposażenia sklepu. Nowe gondole ekspozycyjne z bogatą ofertą odzieży i akcesoriów sportowych oraz komfortowe przymierzalnie z wygodnymi siedziskami - to jedne w wielu atutów sklepu INTERSPORT w Arkadii. Wszystkie ww. zmiany zostały wysoko ocenione przez jury konkursu Retail Marketing Awards przyznające tegoroczne nagrody.

Źródło: INTERSPORT Polska S.A., CP PAP

Dodatkowe informacje:

Retail Marketing Awards - to konkurs na najlepszy sklep, który skierowany jest zarówno do sieci detalicznych, jak i pojedynczych placówek handlowych działających na terenie Polski. Ma na celu promocje innowacyjnych pomysłów w retailu. Nagradza umiejętne korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, ciekawy visual merchandising i wysoki poziom obsługi klienta. Organizatorem konkursu jest firma Promedia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764