logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Retail Technology Days już w maju

  PR 18.04.2013, przeczytano 759 razy

Podczas Retail Technology Days 2013 spotkają się liderzy rynku IT, dostawcy sprzętu i technologii oraz przedstawiciele sieci handlowych na co dzień odpowiedzialni za zakupy i zarządzanie systemami informatycznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/retail-technology-days-juz-w-maju,18486,artykul.html

Już stało się tradycją, że konferencja połączona jest z wystawą firm oraz prezentacją najnowszych rozwiązań – co z jednej strony pozwoli dyrektorom IT i przedstawicielom zarządów sieci handlowych zapoznać się z możliwościami, jakie mogą dać odpowiednio dobrane i wdrożone systemy informatyczne, a z drugiej – umożliwi dostawcom oprogramowania, technologii i sprzętu wygodną i skuteczną prezentację zalet proponowanych przez nich produktów i rozwiązań.

Retail Technology Days 2013 to  2 dni konferencji, 6 bloków tematycznych, strefa networking, wystawa firm oraz przyznanie Nagród REvolution – wyróżnienie dla nalepszych produktów i rozwiązań prezentowanych podczas wydarzenia.

Starannie dobrani prelegenci w swoich wystąpieniach skupią się na prezentacji wymiernych korzyści finansowych, jakie mogą odnieść sieci handlowe w różnych obszarach prowadzonego przez nie biznesu, w wyniku wdrożenia rozmaitych rozwiązań technologicznych i sprzętowych. Wśród ciekawych gości pojawią się m.in. Michał Żyliński z Microsoft, który podpowie jak sobie radzić i umiejętnie wykorzystać zalew informacji a także Piotr Krauschar współzałożyciel faceADDICTED i Mobberry, który dostarczy ciekawych informacji na temat mediów społecznościowych i ich faktycznego wpływu na wzrost sprzedaży w realu.

Uczestnicy Retail Technology Days 2013 otrzymają unikalną możliwość zapoznania się ze szczegółami proponowanych systemów, rozwiązań i sprzętu podczas wystawy firm towarzyszącej konferencji. Na miejscu przedstawiciele wystawców zaprezentują urządzenia i udzielą wyczerpujących informacji na temat korzyści płynących z zastosowania ich propozycji w działalności sieci handlowych.
Nowością tej edycji jest bezpłatny wstęp na część wystawową RetailTech - wystarczy wcześniej wypełnić formularz rejestracji dostępny na tej stronie.

Konferencja Retail Technology Days jest organizowana od 2011 roku. W pierwszej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 500 osób, wśród prelegentów pojawili się najwięksi polscy specjaliści z zakresu technologii stosowanych w handlu. Od tego czasu, w konferencjach RetailTech uczestniczyło ponad 1200 osób, wystąpiło ponad 60 prelegentów a swoją ofertę zaprezentowało ponad 50 firm.

Organizatorem Retail Technology Days 2013 jest ECP Media, wydawca portalu www.RETAIL360.pl oraz miesięcznika Retail Trends Polska (www.ecpmedia.pl).

Źródło: ECP Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po dobrym początku roku, Grupa Dentsu odnotowała wzrost organiczny na poziomie 9,1%, a Dentsu International - na poziomie 8,4%, osiągając w pierwszym kwartale rekordowe wyniki w zakresie przychodów netto, bazowego i statutowego zysku operacyjnego. Grupa podwyższa prognozę wzrostu organicznego na rok 2022 do 4%-5% z wcześniejszych 4%. Marża operacyjna wzrosła o 140 pb rok do...
Polski serwis z dobrymi praktykami w zakresie influencer marketingu
Serwis influencermarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu, który kierowany jest zarówno do influencerów, jak i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, zasad współpracy oraz oznaczania postów reklamowych.
Spot wizerunkowy Banku Millennium
Bank Millennium przygotował wyjątkowy spot reklamowy, w którym mówi o wartościach, jakie przyświecają mu jako instytucji. Spot promuje jednocześnie największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, którego bank od 17 lat jest mecenasem.
Firma Nikon zdobyła pięć nagród Red Dot
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że jej pięć produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Tegoroczna edycja konkursu była szczególnie udana dla firmy Nikon, ponieważ flagowy pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Nikon Z 9 został uhonorowany tytułem za „Best of the Best” (Najlepszy z najlepszych). Inne nagrodzone produkty to pięknie zaprojektowany...
W piątek rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej Millennium 360°, oferty inspirowanej potrzebami klientów. To nowe, bezpłatnie prowadzone konto Banku Millennium, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764