logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Retail Technology Days już w maju

  PR 18.04.2013, przeczytano 956 razy

Podczas Retail Technology Days 2013 spotkają się liderzy rynku IT, dostawcy sprzętu i technologii oraz przedstawiciele sieci handlowych na co dzień odpowiedzialni za zakupy i zarządzanie systemami informatycznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/retail-technology-days-juz-w-maju,18486,artykul.html

Już stało się tradycją, że konferencja połączona jest z wystawą firm oraz prezentacją najnowszych rozwiązań – co z jednej strony pozwoli dyrektorom IT i przedstawicielom zarządów sieci handlowych zapoznać się z możliwościami, jakie mogą dać odpowiednio dobrane i wdrożone systemy informatyczne, a z drugiej – umożliwi dostawcom oprogramowania, technologii i sprzętu wygodną i skuteczną prezentację zalet proponowanych przez nich produktów i rozwiązań.

Retail Technology Days 2013 to  2 dni konferencji, 6 bloków tematycznych, strefa networking, wystawa firm oraz przyznanie Nagród REvolution – wyróżnienie dla nalepszych produktów i rozwiązań prezentowanych podczas wydarzenia.

Starannie dobrani prelegenci w swoich wystąpieniach skupią się na prezentacji wymiernych korzyści finansowych, jakie mogą odnieść sieci handlowe w różnych obszarach prowadzonego przez nie biznesu, w wyniku wdrożenia rozmaitych rozwiązań technologicznych i sprzętowych. Wśród ciekawych gości pojawią się m.in. Michał Żyliński z Microsoft, który podpowie jak sobie radzić i umiejętnie wykorzystać zalew informacji a także Piotr Krauschar współzałożyciel faceADDICTED i Mobberry, który dostarczy ciekawych informacji na temat mediów społecznościowych i ich faktycznego wpływu na wzrost sprzedaży w realu.

Uczestnicy Retail Technology Days 2013 otrzymają unikalną możliwość zapoznania się ze szczegółami proponowanych systemów, rozwiązań i sprzętu podczas wystawy firm towarzyszącej konferencji. Na miejscu przedstawiciele wystawców zaprezentują urządzenia i udzielą wyczerpujących informacji na temat korzyści płynących z zastosowania ich propozycji w działalności sieci handlowych.
Nowością tej edycji jest bezpłatny wstęp na część wystawową RetailTech - wystarczy wcześniej wypełnić formularz rejestracji dostępny na tej stronie.

Konferencja Retail Technology Days jest organizowana od 2011 roku. W pierwszej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 500 osób, wśród prelegentów pojawili się najwięksi polscy specjaliści z zakresu technologii stosowanych w handlu. Od tego czasu, w konferencjach RetailTech uczestniczyło ponad 1200 osób, wystąpiło ponad 60 prelegentów a swoją ofertę zaprezentowało ponad 50 firm.

Organizatorem Retail Technology Days 2013 jest ECP Media, wydawca portalu www.RETAIL360.pl oraz miesięcznika Retail Trends Polska (www.ecpmedia.pl).

Źródło: ECP Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764