logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Retailshow 2018: Modelowy Sklep - dobre miejsce do rozmów

  PR 29.10.2018, przeczytano 432 razy
ilustracja

Wizyta w nim umożliwi porównanie konkurencyjnych ofert oraz zainspiruje do sięgnięcia po nowe pomysły aranżacyjne. Targi RetailShow odbędą się 14 i 15 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Zgodnie z zamierzeniem organizatorów targów, Modelowy Sklep ma dostarczać inspiracji projektowych oraz rzetelnej wiedzy na temat najnowszych trendów oraz dostępnych rozwiązań w branży gastronomicznej i spożywczej. Gotowe przykłady z powodzeniem mogą być wykorzystane zarówno w sklepach delikatesowych, jak i dyskontach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/retailshow-2018%3A-modelowy-sklep---dobre-miejsce-do-rozmow,379919,artykul.html

Nowości na wyciągnięcie ręki

Projektantka Modelowego Sklepu, Ewa Gawroniak-Olejniczak z Ego-Studio shop design, podczas przygotowywania tej część ekspozycji targowej kierowała się zasadą, aby sposób prezentacji rozwiązań odzwierciedlał ich zastosowanie w prawdziwym sklepie. Oszczędza to klientom czas i pozwala ocenić atrakcyjność produktów różnych firm, a także przeanalizować proponowane rozwiązania architektoniczne w naturalnej przestrzeni sklepowej, w swobodnej atmosferze.

Projektantka zaprasza do rozmów z nią na temat rozwiązań projektowych i ich wpływie na wnętrze sklepu. To także świetna okazja by w szczegółach omówić nowości z przedstawicielami firm prezentujących meble, oświetlenie i urządzenia w Modelowym Sklepie.

Zdaniem Magdaleny Skowrońskiej, managera ds. marketingu i komunikacji wewnętrznej z firmy Wanzl, udział w Modelowym Sklepie pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, gdyż jest to miejsce na RetailShow, do którego zmierzają wszyscy. – To przestrzeń, gdzie klienci czują się swobodnie. To bardzo ważne. Dziś z każdej strony otaczani są przez sprzedawców, wszędzie oczekuje się pozostawienia wizytówki. Natomiast w Sklepie, w tzw. trybie niezobowiązującym, mogą zorientować się w trendach oraz podejrzeć nowe rozwiązania – mówi.

Dla firm oświetleniowych Modelowy Sklep to świetna okazja, by pokazać klientom produkt w „realu”. – Inaczej prezentuje się oświetlenie w katalogach czy nawet na stoisku targowym, gdzie mamy ograniczoną przestrzeń i możliwości. Nasze stoisko zazwyczaj jest stoiskiem koncepcyjnym, czyli pokazuje filozofię BAERO, a w Modelowym Sklepie możemy się pochwalić możliwościami naszych produktów w zakresie doskonałej prezentacji towaru i kreowania atmosfery zakupów – mówi Katarzyna Czapla, dyrektor zarządzająca BAERO Polska.

Modelowy Sklep to ważna arena do rozmów z klientami. Często te rozpoczęte na stoisku przenoszą się do Sklepu, gdzie na konkretnych przykładach przedstawiciele firm mogą omówić szczegóły.

Modelowy Sklep 2018 - co ciekawego w tym roku

Modelowy Sklep podzielony będzie na strefy asortymentowe. W tym roku pojawią się nowości z oferty branży chłodniczej w dużo większym zakresie niż dotychczas, rozwiązania dla małej gastronomii oraz systemy do obsługi klienta.

Jak zapowiada Ewa Gawroniak-Olejniczak po raz pierwszy zostanie zaprezentowane zadaszenie ażurowe wykorzystywane w projektach przygotowywanych przez pracownię. – W tym roku podzieliliśmy podłogę na trzy części, co pozwoli nam ocenić jak zmienia się wnętrze w zależności od wyboru koloru oraz wzoru podłogi. Pokażemy także jak ważny jest kolor i udowodnimy, że kolor roku Pantone - Ultra Fiolet - doskonale sprawdzi się we wnętrzu delikatesowym – zapowiada.

Tegoroczny Modelowy Sklep zaskoczy także ciekawym, innym niż zazwyczaj wykorzystaniem zdjęć wielkoformatowych. Zamysłem jest podkreślenie roli detali w projekcie wnętrza w szeroko rozumianym kontekście, tj. zarówno w samej formie architektonicznej, w układzie ścieżki klienta, w szczegółach mebli i komunikacji graficznej z klientem.  

Informacje praktyczne

IX Targi RetailShow odbędą się w dniach 14-15 listopada 2018 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Partnerem Strategicznym RetailShow 2018 jest firma Modern-Expo, a Sponsorami Głównymi: Koncept-L; Ingram Micro z Zebra Technologies; Goldenore z Oracle i z Arrow oraz Bosch.

Źródło: BAERO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764