logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress

   09.11.2024, przeczytano 373 razy
ilustracja

Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i przyciąganiu klientów w dynamicznie ewoluującej branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/retailshow-2024%3A-projektowanie-przestrzeni-sklepowych-tematem-retail-congress,406400,artykul.html

Konferencja Retail Congress to jak zwykle bardzo ważny punkt w agendzie Targów RetailShow. Osoby decyzyjne średniego i wysokiego szczebla, zajmujące się planowaniem strategicznym i wdrażaniem rozwiązań optymalizujących procesy w sklepach i łańcuchu dostaw, mają wtedy okazję do wymiany wiedzy, dyskusji i branżowego networkingu. Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą się już po raz 13.

Konsumenci i ich potrzeby

Retail Congress rozpocznie panel „Neurodesign: jak wpływać na mózg klienta poprzez przestrzeń sklepową?”, który poprowadzi dr Marek Borowiński. Głównym tematem będzie trend który łączący wiedzę o ludzkim mózgu z projektowaniem wnętrz. Uczestnicy usłyszą m.in. jak sprawić, aby sklep "rozmawiał" z umysłem klienta, tzn. jak można wykorzystać zasady neurologii, aby tworzyć sklepy, które aktywują określone emocje i decyzje zakupowe począwszy od oświetlenia po rozmieszczenie produktów.

Panel „Aktualne potrzeby konsumentów – jak kupują dzisiejsi Polacy?”, prowadzony przez Patrycję Sass-Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), będzie zawierał takie tematy jak: potrzeba szybkiego i wygodnego dostępu do produktów oraz przywiązanie do sprawdzonych kanałów zakupowych w sieci. Prelegentka zajmie się także wielokanałową integracja z marką oraz rosnącą popularnością aplikacji mobilnych w kontekście oczekiwań i wymagań polskich konsumentów.

Szymon Bujalski – co-founder Studio111, wiceprzewodniczący Rady e-Izby podczas prelekcji „Strategia sprzedaży wielokanałowej i ceny”, omówi wielokanałowość oraz jej wpływ na większą elastyczność cenową i lepsze dotarcie do klienta. Opowie także o popularnych w Polsce porównywarkach cenowych oraz wskaże jak z nimi skutecznie walczyć.

Rozwiązania dla klienta

Równie ciekawie zapowiada się część konferencji poświęcona trendom, w której eksperci omówią znaczenie świadomości projektowania.

Panel „Czy można dostarczyć sukces?”, poprowadzi Katarzyna Gniewosz, dyrektor handlowy Modern Expo. Opowie o innowacyjnych rozwiązaniach, które maksymalizują wartość dla klientów oraz o wdrożeniach w sektorze retail jako kompletnych rozwiązaniach, obejmujących nie tylko produkty (elementy wyposażenia), ale także pełny wachlarz usług towarzyszących jak instalacja czy optymalizacja przestrzeni, w tym również cały proces zarządzania takim projektem wdrożeniowym.

Z kolei „Wideoanaliza w retailu – 5 rzeczy, które system CCTV może zrobić za Ciebie.” to panel prowadzony przez Armena Moske, business development managera, Retail Technology Solutions w Hikvision Poland, podczas którego uczestnicy dowiedzą się o możliwościach rozwoju poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych w placówkach handlowych.

Listę paneli obejmuje także „Technologiczna luka w wymiarowaniu przesyłek e-commerce. Cubetape - nowy wymiar skuteczności.” Piotr Klepczarek, dyrektor generalny EMEA w Cubetape, opowie o innowacyjnych, mobilnych urządzeniach do wymiarowania, zapewniających precyzyjne pomiary paczek i palet, stanowiących pionierskie osiągnięcie w logistyce, transporcie i handlu.

Paweł Muniak, director of product management w PayTel SA, w trakcie panelu Nowoczesne rozwiązania płatnicze: klucz do rozwoju, nie ograniczenie.”, poinformuje o rozwoju innowacyjnych rozwiązań omni-channel, skupiając się na wzroście konwersji i upraszczaniu ścieżki zakupowej.

Ciekawie zapowiada się również panel pt. „Generatywna AI: Szanse i wyzwania dla handlu oraz producentów” prowadzony przez Sebastiana Starzyńskiego, prezesa firmy TakeTask. Opowie on o tym jak sztuczna inteligencja staje się coraz mniej narzędziem, a coraz bardziej agentem. Stanowi to wyzwanie, szczególnie gdy ci agenci mogą być inteligentniejsi od ludzi. To nowa perspektywa, która redefiniuje rolę AI w biznesie i społeczeństwie.

Retail Congress, jest miejscem inspiracji do wdrażania innowacji, pozwalających projektować przestrzenie handlowe zintegrowane we wszystkich punktach, zacierając granicę między zakupami online i offline.

Informacje praktyczne

13 edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 20-21 listopada 2024 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Źródło: ECP Polska

Dodatkowe informacje:

ECP Polska to organizator Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024 największego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. To także wydawca Perfect Store, specjalistycznego magazynu poświęconego aktualnym trendom i innowacjom w wyposażeniu, technologiach, logistyce, zagadnieniach sprzętowych i rozwiązaniach stosowanych przez sieci food i non-food oraz centra handlowe.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764