logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rethink - nowa tożsamość korporacyjna Stora Enso

   09.05.2011, przeczytano 6531 razy
ilustracjastrzałka

Wiosną ubiegłego roku firma Stora Enso zainicjowała proces zmian w strukturach koncernu, przebiegający pod nazwą Rethink. W listopadzie 2010 o jego wdrożeniu poinformowano pracowników, obecnie zaś projekt Rethink jest prezentowany na zewnątrz. Najbardziej widocznym jego przejawem jest nowa tożsamość korporacyjna Stora Enso, m.in. nowe logo koncernu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rethink---nowa-tozsamosc-korporacyjna-stora-enso,12503,artykul.html

''Rethinking'' to ponowne rozważanie oraz kwestionowanie dotychczasowych sposobów realizacji zadań w poszukiwaniu innowacyjnych dróg i rozwiązań zapewniających satysfakcję klientów, akcjonariuszy i pracowników. Częścią zmian zachodzących w ramach projektu Rethink jest nowa tożsamość korporacyjna Stora Enso. Symbolizować ma ona zaangażowanie koncernu w proces tworzenia zrównoważonej przyszłości planety poprzez tworzenie rozwiązań opartych na surowcach odnawialnych. Projekt nowego logotypu Stora Enso odnosić ma się do obszarów rynkowych i produktów wytwarzanych przez koncern oraz ''symbolizować niekończące się cykle w naturze''. Inspiracją dla jego wyglądu był kwiat drzewa eukaliptusowego - ważnego surowca, potrzebnego do produkcji celulozy.

W związku z ogłoszeniem projektu Rethink koncern Stora Enso, zamiast tradycyjnego rocznego raportu, opublikował specjalny ''Raport Rethink'', który ma zwrócić uwagę czytelnika na kwestie podnoszone przez firmę. Publikację można zamówić poprzez stronę internetową www.storaenso.com/order.

Źródło: PrintinPoland
www.storaenso.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764