logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rethink - nowa tożsamość korporacyjna Stora Enso

   09.05.2011, przeczytano 6616 razy
ilustracjastrzałka

Wiosną ubiegłego roku firma Stora Enso zainicjowała proces zmian w strukturach koncernu, przebiegający pod nazwą Rethink. W listopadzie 2010 o jego wdrożeniu poinformowano pracowników, obecnie zaś projekt Rethink jest prezentowany na zewnątrz. Najbardziej widocznym jego przejawem jest nowa tożsamość korporacyjna Stora Enso, m.in. nowe logo koncernu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rethink---nowa-tozsamosc-korporacyjna-stora-enso,12503,artykul.html

''Rethinking'' to ponowne rozważanie oraz kwestionowanie dotychczasowych sposobów realizacji zadań w poszukiwaniu innowacyjnych dróg i rozwiązań zapewniających satysfakcję klientów, akcjonariuszy i pracowników. Częścią zmian zachodzących w ramach projektu Rethink jest nowa tożsamość korporacyjna Stora Enso. Symbolizować ma ona zaangażowanie koncernu w proces tworzenia zrównoważonej przyszłości planety poprzez tworzenie rozwiązań opartych na surowcach odnawialnych. Projekt nowego logotypu Stora Enso odnosić ma się do obszarów rynkowych i produktów wytwarzanych przez koncern oraz ''symbolizować niekończące się cykle w naturze''. Inspiracją dla jego wyglądu był kwiat drzewa eukaliptusowego - ważnego surowca, potrzebnego do produkcji celulozy.

W związku z ogłoszeniem projektu Rethink koncern Stora Enso, zamiast tradycyjnego rocznego raportu, opublikował specjalny ''Raport Rethink'', który ma zwrócić uwagę czytelnika na kwestie podnoszone przez firmę. Publikację można zamówić poprzez stronę internetową www.storaenso.com/order.

Źródło: PrintinPoland
www.storaenso.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764