Reuter.com, jeden z największych internetowych sprzedawców detalicznych artykułów łazienkowych i wyposażenia wnętrz w Europie, właśnie stał się dostępny w Polsce. Rozpoczęciu działalności towarzyszy kampania promocyjna, której główną osią jest spot wspierający hasło przewodnie marki „Adres Twojej Łazienki”. Udział w nim wzięli ambasadorzy marki Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki. Za przygotowanie kampanii startowej odpowiadają agencje Big Picture, Cut The Mustard i Metro Advertising. Działania prowadzone są do końca kwietnia.
Nowy adres na polskim rynku należy do Reuter.com - największego internetowego sprzedawcy artykułów łazienkowych i wyposażenia wnętrz w Europie. Na asortyment liczący ponad 100 tys. produktów dostępnych od ręki składa się szeroki wybór urządzeń służących do kąpieli, toalet, mebli, akcesoriów i oświetlenia.
- Do tej pory w Polsce nie było tak potężnego „house of brands” w dziedzinie wyposażenia łazienek. Reuter.com oferuje wyjątkowo szeroki wybór – bogaty asortyment obejmuje znane marki, w tym topowe, marki na wyłączność oraz takie, których do tej pory nie było na polskim rynku. Tak skonstruowane portfolio sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie zarówno pod względem estetycznym, jak i cenowym – mówi Rafał Dymarkowski, Dyrektor Zarządzający Reuter.com Polska
Wśród topowych producentów obecnych w ofercie sklepu wymienić można Villeroy & Boch, Grohe, Hansgrohe, Duravit, Axor czy Keuco. Marki na wyłączność to m.in. Rivea, Evineo czy Neoro. Oprócz asortymentu łazienkowego, w Reuter.com kupić można także produkty do kuchni i oświetlenie.
Sklep wyróżnia wysoki poziom specjalistycznego doradztwa na życzenie. Do dyspozycji odwiedzających Reuter.com są wyszkoleni eksperci, którzy udzielają rad w każdym aspekcie związanym z urządzaniem łazienek. Aby każdy, kto odwiedzi stronę marki, choć zbliżył się do stworzenia swojej idealnej łazienkowej przestrzeni. Co więcej, po dokonaniu zakupu eksperci sprawdzą każde zamówienie przed wysyłką pod kątem kompletności i komplementarności artykułów. A w razie czego, doradzą Klientowi tak, by jak najlepiej uchronić go od typowych dla remontów zawirowań.
Ambasadorami marki na polskim rynku zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, którzy w spocie przygotowanym z okazji launchu sklepu, wcielili się w rolę pary urządzającej łazienkę. 15-sekundowy film emitowany będzie w internecie przez cały kwiecień. Działania zaplanowano takżew OOH. Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie konsumentom bardzo szerokiej oferty sklepu.
Agencja Cut The Mustard odpowiadała za koncept kreatywny i produkcję kampanii launchującej, a agencja Metro Advertising za planowanie i realizację kampanii OOH. Działania PR dla marki realizuje agencja Big Picture.
Źródło: Big Picture