logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reuter.com wchodzi na polski rynek z kampanią „Adres Twojej Łazienki”

  PR 03.04.2023, przeczytano 1263 razy
ilustracjastrzałka

Reuter.com, jeden z największych internetowych sprzedawców detalicznych artykułów łazienkowych i wyposażenia wnętrz w Europie, właśnie stał się dostępny w Polsce. Rozpoczęciu działalności towarzyszy kampania promocyjna, której główną osią jest spot wspierający hasło przewodnie marki „Adres Twojej Łazienki”. Udział w nim wzięli ambasadorzy marki Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki. Za przygotowanie kampanii startowej odpowiadają agencje Big Picture, Cut The Mustard i Metro Advertising. Działania prowadzone są do końca kwietnia.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reuter.com-wchodzi-na-polski-rynek-z-kampania-_adres-twojej-lazienki_,399489,artykul.html

Nowy adres na polskim rynku należy do Reuter.com - największego internetowego sprzedawcy artykułów łazienkowych i wyposażenia wnętrz w Europie. Na asortyment liczący ponad 100 tys. produktów dostępnych od ręki składa się szeroki wybór urządzeń służących do kąpieli, toalet, mebli, akcesoriów i oświetlenia.

- Do tej pory w Polsce nie było tak potężnego „house of brands” w dziedzinie wyposażenia łazienek. Reuter.com oferuje wyjątkowo szeroki wybór – bogaty asortyment obejmuje znane marki, w tym topowe, marki na wyłączność oraz takie, których do tej pory nie było na polskim rynku. Tak skonstruowane portfolio sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie zarówno pod względem estetycznym, jak i cenowym – mówi Rafał Dymarkowski, Dyrektor Zarządzający Reuter.com Polska

Wśród topowych producentów obecnych w ofercie sklepu wymienić można Villeroy & Boch, Grohe, Hansgrohe, Duravit, Axor czy Keuco. Marki na wyłączność to m.in. Rivea, Evineo czy Neoro. Oprócz asortymentu łazienkowego, w Reuter.com kupić można także produkty do kuchni i oświetlenie.

Sklep wyróżnia wysoki poziom specjalistycznego doradztwa na życzenie. Do dyspozycji odwiedzających Reuter.com są wyszkoleni eksperci, którzy udzielają rad w każdym aspekcie związanym z urządzaniem łazienek. Aby każdy, kto odwiedzi stronę marki, choć zbliżył się do stworzenia swojej idealnej łazienkowej przestrzeni. Co więcej, po dokonaniu zakupu eksperci sprawdzą każde zamówienie przed wysyłką pod kątem kompletności i komplementarności artykułów. A w razie czego, doradzą Klientowi tak, by jak najlepiej uchronić go od typowych dla remontów zawirowań.

Ambasadorami marki na polskim rynku zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, którzy w spocie przygotowanym z okazji launchu sklepu, wcielili się w rolę pary urządzającej łazienkę. 15-sekundowy film emitowany będzie w internecie przez cały kwiecień. Działania zaplanowano takżew OOH. Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie konsumentom bardzo szerokiej oferty sklepu.

Agencja Cut The Mustard odpowiadała za koncept kreatywny i produkcję kampanii launchującej, a agencja Metro Advertising za planowanie i realizację kampanii OOH. Działania PR dla marki realizuje agencja Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG i American Airlines łączą siły w kampanii „Travel light with LG gram”
W nowej kampanii LG Electronics Travel Light with LG gram firma podkreśla mobilność i trwałość swoich ultralekkich laptopów. Kampania jest efektem współpracy z linią lotniczą American Airlines, z którą LG stworzyło ekspozycję LG gram w salonie Admirals Club na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Ta ekskluzywna lokalizacja...
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska
1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.
72 proc. - badanych określa jako bardzo istotne ubóstwo starszych kobiet oraz kwestię wsparcia dla kobiet planujących ciążę i spodziewających się dziecka. Kolejno 69 proc. respondentek uważa, że bardzo istotnym problemem są ograniczone możliwości pracy kobiet w związku z opieką nad dziećmi. Dwie na trzy badane sądzą, że bardzo istotna jest ochrona środowiska, 64...
Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam
28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki...
Creative Business Network by Filmteractive
Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764