logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reuter.com wchodzi na polski rynek z kampanią „Adres Twojej Łazienki”

  PR 03.04.2023, przeczytano 2253 razy
ilustracjastrzałka

Reuter.com, jeden z największych internetowych sprzedawców detalicznych artykułów łazienkowych i wyposażenia wnętrz w Europie, właśnie stał się dostępny w Polsce. Rozpoczęciu działalności towarzyszy kampania promocyjna, której główną osią jest spot wspierający hasło przewodnie marki „Adres Twojej Łazienki”. Udział w nim wzięli ambasadorzy marki Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki. Za przygotowanie kampanii startowej odpowiadają agencje Big Picture, Cut The Mustard i Metro Advertising. Działania prowadzone są do końca kwietnia.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reuter.com-wchodzi-na-polski-rynek-z-kampania-_adres-twojej-lazienki_,399489,artykul.html

Nowy adres na polskim rynku należy do Reuter.com - największego internetowego sprzedawcy artykułów łazienkowych i wyposażenia wnętrz w Europie. Na asortyment liczący ponad 100 tys. produktów dostępnych od ręki składa się szeroki wybór urządzeń służących do kąpieli, toalet, mebli, akcesoriów i oświetlenia.

- Do tej pory w Polsce nie było tak potężnego „house of brands” w dziedzinie wyposażenia łazienek. Reuter.com oferuje wyjątkowo szeroki wybór – bogaty asortyment obejmuje znane marki, w tym topowe, marki na wyłączność oraz takie, których do tej pory nie było na polskim rynku. Tak skonstruowane portfolio sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie zarówno pod względem estetycznym, jak i cenowym – mówi Rafał Dymarkowski, Dyrektor Zarządzający Reuter.com Polska

Wśród topowych producentów obecnych w ofercie sklepu wymienić można Villeroy & Boch, Grohe, Hansgrohe, Duravit, Axor czy Keuco. Marki na wyłączność to m.in. Rivea, Evineo czy Neoro. Oprócz asortymentu łazienkowego, w Reuter.com kupić można także produkty do kuchni i oświetlenie.

Sklep wyróżnia wysoki poziom specjalistycznego doradztwa na życzenie. Do dyspozycji odwiedzających Reuter.com są wyszkoleni eksperci, którzy udzielają rad w każdym aspekcie związanym z urządzaniem łazienek. Aby każdy, kto odwiedzi stronę marki, choć zbliżył się do stworzenia swojej idealnej łazienkowej przestrzeni. Co więcej, po dokonaniu zakupu eksperci sprawdzą każde zamówienie przed wysyłką pod kątem kompletności i komplementarności artykułów. A w razie czego, doradzą Klientowi tak, by jak najlepiej uchronić go od typowych dla remontów zawirowań.

Ambasadorami marki na polskim rynku zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, którzy w spocie przygotowanym z okazji launchu sklepu, wcielili się w rolę pary urządzającej łazienkę. 15-sekundowy film emitowany będzie w internecie przez cały kwiecień. Działania zaplanowano takżew OOH. Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie konsumentom bardzo szerokiej oferty sklepu.

Agencja Cut The Mustard odpowiadała za koncept kreatywny i produkcję kampanii launchującej, a agencja Metro Advertising za planowanie i realizację kampanii OOH. Działania PR dla marki realizuje agencja Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764