logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rewolucja 15 stopni: kampania Samsung Eco Bubble

  PR 23.05.2012, przeczytano 1794 razy
ilustracjastrzałka

Startuje nowa kampania reklamowa pralek firmy Samsung. Działania promować będą innowacyjną technologię Eco Bubble, dzięki której pranie jest efektywne nawet w temperaturze 15 stopni. Równolegle do kampanii rusza akcja “Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rewolucja-15-stopni%3A-kampania-samsung-eco-bubble,15622,artykul.html

Kampania reklamowa skupia się na czterech hasłach: “Czas na chłodną kalkulację”, “Nie bądź w gorącej wodzie kąpana”, “Spójrz na to pod kątem 15 stopni” i “Podejdź do tego na chłodno”. Hasła podkreślają unikalną cechę pralek z autorską technologią firmy Samsung - Eco Bubble. Dzięki niej pranie jest efektywne w temperaturze 15 stopni, z takim samym efektem, jak przy wyższych temperaturach. Reklamy pojawią się między innymi w magazynach lifestyle dla kobiet, prasie wnętrzarskiej oraz magazynach parentingowych.

Na antenach kluczowych stacji radiowych (m.in. Radio Zet, TOK FM, Radio PIN), emitowane będą 30-sekundowe spoty. Kampania online realizowana będzie w największych portalach informacyjnych, porównywarkach cenowych oraz w formie reklam kontekstowych Google. Bannery i reklamy internetowe odsyłać będą do dedykowanej strony www.ecobubble.samsung.pl, na której w prostej i atrakcyjnej formie zaprezentowane są wszystkie funkcje pralek oraz modele posiadające technologię Eco Bubble. Dodatkowo planowane są również akcje niestandardowe w wybranych centrach handlowych oraz komunikacja w punktach sprzedaży.

Równolegle do kampanii reklamowej Eco Bubble rusza akcja „Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!” promująca możliwość zwrócenia pralki Eco Bubble w okresie 30 dni od daty zakupu, jeśli z jakiegoś powodu nie spełni ona oczekiwań klienta. Akcja komunikowana będzie w punktach sprzedaży (ulotki), poprzez reklamę w radiu, prasie i internecie oraz w materiałach partnerów (gazetki dystrybuowane wśród klientów, akcje reklamowe na portalach internetowych partnerów).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Cheil Germany GmbH Polish Branch. Za działania public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung Electronics Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764