logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Richard Falco na portalu edukacyjnym Nikona

   11.08.2010, przeczytano 34 razy

Od 1 sierpnia na portalu edukacyjnym Nikon Polska – www.szerokikadr.pl – obejrzeć można wywiad z Richardem Falco - cenionym fotografem amerykańskim. Falco, jako fotograf miesiąca, opowiada, jak wygląda praca fotoreportera oraz zdradza tajniki dzisiejszego rynku profesjonalnej fotografii. Wywiad w formie video oraz zdjęcia fotografa można odnaleźć w sekcji Inspiracje. Rozmowa z Richardem Falco jest już 23 wywiadem z wybitnym fotografem na www.szerokikadr.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/richard-falco-na-portalu-edukacyjnym-nikona,11079,artykul.html

Richard Falco jest także autorem sierpniowego zadania konkursowego pod tytułem: „Opowiedz mi poprzez zdjęcie kim jesteś”. Praca, która zdaniem fotografa w najciekawszy sposób ukaże kulturę i świat osoby biorącej udział w konkursie, zostanie nagrodzona aparatem COOLPIX S3000. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 25 sierpnia br.

Jest to pierwszy wywiad z zagranicznym fotografem zamieszczony na portalu. Do tej pory w dziale Inspiracje można było obejrzeć rozmowy z najbardziej znanymi polskimi fotografami m.in. Tomaszem Tomaszewskim, Łukaszem Trzcińskim, Chrisem Niedenthalem, Wojtkiem Wieteską, Tomkiem Sikorą czy Arkiem Kempką.

Richard Falco jest amerykańskim fotografem z włoskimi korzeniami. Od 1977 roku mieszka i pracuje w Nowym Jorku. Z aparatem objechał świat, podróżując po Azji, Afryce, Europie oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki.

Jego zdjęcia ukazywały się w największych tytułach amerykańskiej prasy, m.in.: Life, Newsweek, Time, Business Week, New York Times, National Geographic, People, Geo, New York Magazine, Stern, U.S. News & World Report. Richard jest także autorem dwóch albumów: To Bear Witness – September 11 oraz Medics: A Documentation of Paramedics in the Harlem Community. Laureat nagród przyznawanych przez Stowarzyszenie Projektantów Prasowych (The Society of Publication Designers). Jego prace były wystawiane w Nowym Jorku, Waszyngtonie i Tokio. Fotograf od ponad 20 lat zajmuje się z zaangażowaniem także edukacją. Wykładał w wielu szkołach oraz instytucjach, takich jak: New School for Social Research, School of Visual Arts, The Center for the Arts at the State University of New York, Sacred Heart University, Santa Fe Photographic Workshops.

Falco specjalizuje się w fotografii korporacyjnej – realizował projekty m.in dla: American Express, Bayer, Chase Manhattan Bank, Citibank, General Electric, Hewlett Packard, IBM, Intel, Lockheed Martin, Lucent Technologies, MCI, Pfizer, Prudential Securities, Siemens Corporation, Światową Organizacją Zdrowia i Yale University. Richard pełni także funkcję prezesa nowojorskiej organizacji Vision Project (www.visionproject.org), zaangażowanej w działalność promującą edukacyjną rolę fotografii. Dzięki prowadzonym dokumentalnym projektom fotograficznym Vision Project realizuje warsztaty szkolne oraz akademickie uświadamiające o wielu kwestiach społecznych, kulturowych i historycznych.

Więcej o fotografie: www.falcophotography.com.

Źródło: Nikon

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764