logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh: Inkjet w poligrafii zyskuje na znaczeniu

  PR 04.01.2019, przeczytano 975 razy
ilustracjastrzałka
Ricoh Pro VC70000

Druk inkjetowy zyskuje coraz większą popularność w branży wydawniczej, produkcji materiałów do przesyłek reklamowych typu direct mail oraz na rynku druku transakcyjnego. Według danych I.T. Strategies od 2008 roku 20% prac realizowanych dotąd w technologii offsetowej zostało wydrukowanych na maszynach atramentowych. Systemy produkcyjne wykorzystujące tę technologię są coraz częściej wybierane jako komplementarne maszyny pozwalające na szybką produkcję mało i średnio nakładowych zleceń. Coraz większe możliwości technologiczne i większa elastyczność w produkcji przyśpieszają decyzję o przejściu z technologii analogowej na cyfrową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh%3A-inkjet-w-poligrafii-zyskuje-na-znaczeniu,380680,artykul.html

- Zgodnie z przewidywaniami ekspertów Ricoh urządzenia rolowe będą znajdowały również coraz szersze zastosowanie np. w drukarniach komercyjnych. Wiąże się to z wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które pozwalają na zapewnienie wysokiej jakości druku i przyśpieszenie procesu produkcyjnego – powiedział Jacek Kruciński, Commercial and Industrial Printing Director w Ricoh Polska. - Obecnie znika też kolejna bariera. Na maszynach cyfrowych można już bowiem drukować na powlekanych podłożach offsetowych bez konieczności gruntowania. Pozwala to na szybką i ekonomiczną produkcję średnich i niskich nakładów – dodał.

Ricoh Pro VC70000 – innowacyjna technologia suszenia

Ricoh systematycznie rozwija linię atramentowych systemów produkcyjnych. W 2017 roku firma wprowadziła na rynek dwa nowe modele Pro V20000 i Pro VC40000. Najnowszym urządzeniem w ofercie jest Pro VC70000, który już niedługo w akcji będzie można zobaczyć na Hunkeler innovationdays 2019. Najnowszy system wyposażono w innowacyjną technologię suszenia znacznie skracającą czas schnięcia. Ta cecha ma ogromne znaczenie w przypadku wydruków o wysokim poziomie krycia, które do tej pory były zarezerwowane głównie dla offsetowego procesu produkcji. To rozwiązanie umożliwia obniżenie kosztów i zwiększenie zakresu realizowanych prac.

Źródło: Ricoh

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764