logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh: Pandemia - jak dostosować się do nowych wymogów?

  PR 27.05.2020, przeczytano 649 razy
ilustracja

Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, Manager Business Development, Commercial Printing Group z Ricoh Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh%3A-pandemia---jak-dostosowac-sie-do-nowych-wymogow,387177,artykul.html

- Nowa rzeczywistość wymaga od nas precyzyjnego planowania i analizy potencjalnych szans oraz zagrożeń - powiedział Erwin Busselot, Director, Business & Innovation Solutions, Commercial and Industrial Printing Group. - Podczas swojego spotkania w “Business Booster“ Mark Hinder zaprezentował nasze podejście. Wierze, że może się ono okazać bardzo pomocne dla naszych obecnych i przyszłych klientów – dodał.

- Podczas realizacji nowych pomysłów musimy mieć pewność, że w pierwszej kolejności skupiamy się na tych, które są w stanie wygenerować największy zysk – powiedział Mark Hinder. - W “Business Booster“  skoncentrowałem się na tym, jak identyfikować nowe możliwości i w najbardziej efektywny sposób z nich skorzystać – dodał.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764