Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, Manager Business Development, Commercial Printing Group z Ricoh Europe.
- Nowa rzeczywistość wymaga od nas precyzyjnego planowania i analizy potencjalnych szans oraz zagrożeń - powiedział Erwin Busselot, Director, Business & Innovation Solutions, Commercial and Industrial Printing Group. - Podczas swojego spotkania w “Business Booster“ Mark Hinder zaprezentował nasze podejście. Wierze, że może się ono okazać bardzo pomocne dla naszych obecnych i przyszłych klientów – dodał.
- Podczas realizacji nowych pomysłów musimy mieć pewność, że w pierwszej kolejności skupiamy się na tych, które są w stanie wygenerować największy zysk – powiedział Mark Hinder. - W “Business Booster“ skoncentrowałem się na tym, jak identyfikować nowe możliwości i w najbardziej efektywny sposób z nich skorzystać – dodał.
Źródło: Ricoh