logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh Business Booster – nowy program dla klientów Ricoh

  PR 21.10.2020, przeczytano 543 razy
ilustracjastrzałka

Ricoh Business Booster to nowa platforma i program skierowany do branży druku komercyjnego i przemysłowego. Ricoh zgromadził na niej materiały szkoleniowe i edukacyjne, przykłady wdrożeń oraz informacje dotyczące trendów rynkowych. W ramach programu realizowane są również warsztaty i szkolenia. Z Ricoh Business Booster mogą korzystać obecni klienci firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-business-booster-%E2%80%93-nowy-program-dla-klientow-ricoh,388877,artykul.html

- Ricoh Business Booster to europejski program, który rozwijamy również lokalnie. Dzięki niemu chcemy inspirować naszych klientów, pokazywać im nowe możliwości i kierunki rozwoju – powiedział Michał Owczarczyk, Product Manager, Commercial and Industrial Printing w Ricoh Polska. - Za nami pierwsza tura warsztatów. Te spotkania pokazały nam, że branża potrzebuje dyskusji na temat swojej przyszłości. Chcemy w niej aktywnie uczestniczyć i wspierać naszych klientów – dodał.

Rejestracja do program odbywa się na stronie www.ricohbusinessbooster.com/welcome

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764