logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh chce zostać liderem rynku druku masowego

  PR 12.02.2008, przeczytano 1439 razy

Firma Ricoh, globalny producent drukarek wzmacnia swą obecność na rynku druku masowego i planuje zajęcie pozycji lidera do 2010 roku. Firma przewiduje, że wartość rynku druku masowego wzrośnie do 12,8 mld euro do 2013 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-chce-zostac-liderem-rynku-druku-masowego,6787,artykul.html

Targi Drupa 2008 będą wydarzeniem, podczas którego Ricoh zaprezentuje urządzenia przeznaczone dla tego segmentu rynku - Ricoh Pro C900 i C900s – nowe kolorowe drukarki cyfrowe i urządzenia wielofunkcyjne, oferujące wydajność charakterystyczną dla druku masowego. Podczas targów przedstawiona zostanie również nowa marka Ricoh ‘Pro’ - wyróżniająca linię urządzeń przemysłowych.

Ricoh ma na swoim koncie innowacje na rynku drukarek. W ostatnich latach firma rozszerzyła zakres specjalizacji poprzez przejęcie Hitachi Printing Solutions, europejskiego oddziału Danka/Infotec oraz poprzez wspólne przedsięwzięcie z IBM InfoPrint Solutions Company. Dziś Ricoh oferuje kompleksową gamę produktów zintegrowaną z cyfrowymi procesami związanymi z drukiem, obszerny pakiet oprogramowania oraz sieć serwisowo-techniczną
na całym świecie.

Firma Ricoh powołała również wyspecjalizowany, globalny pion druku produkcyjnego, który zajmować się będzie obsługą tego rynku i dostarczaniem urządzeń do druku masowego, oferujących najwyższe standardy niezawodności, trwałość i jakości, a także szeroki zakres opcji obróbki końcowej.

Ekspansja Ricoh na rynku druku masowego rozszerza pole działalności podstawowej, którą jest rynek urządzeń biurowych – drukarek, kopiarek, powielaczy cyfrowych i urządzeń wielofunkcyjnych.

Nowe modele Ricoh Pro C900 i C900s będą oferować wysoką wydajność – druk z szybkością do 90 stron na minutę w pełnym kolorze, nawet przy dużym obciążeniu. Klienci będą mogli skorzystać z funkcji i zalet charakterystycznych dla urządzeń produkcyjnych, jednocześnie pozostających przyjaznymi dla użytkownika. Urządzenia wyposażone będą również w najnowocześniejsze technologie Ricoh z zakresu obróbki obrazu, w połączeniu z systemem Fiery RIP, zapewniającym wysoką jakość obrazów i precyzję druku. W ofercie znajdzie się również rozbudowany asortyment urządzeń obróbki końcowej: do oprawy klejowej, produkcji broszur (Plockmatic) oraz moduł GBC – dziurkujący papier do wybranego standardu bindowania.

Urządzenia Ricoh Pro C900 i C900s zostaną zaprezentowane po raz pierwszy na targach Drupa 2008 obok innych urządzeń stanowiących pełną linię drukarek przemysłowych Ricoh. Zapraszamy do zapoznania się z produktami na stoisku Ricoh w hali 9, A60 oraz InfoPrint Solutions w hali 9, B44.

Źródło: Ricoh

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764