WIADOMOŚCI

Ricoh Customer Experience Centre z certyfikatem BPIF ISO12647-2

redakcja  PR - bezpłatny materiał PR | 19.12.2016, przeczytano 270 razy

Ricoh Customer Experience Centre (CEC) w Telford w Wielkiej Brytanii zostało wyróżnione certyfikatem zarządzania jakością kolorów BPIF ISO12647-2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-customer-experience-centre-z-certyfikatem-bpif-iso12647-2,30875,artykul.html

Ricoh jest pierwszym cyfrowym producentem prasy i jedną z tylko 9 firm w Wielkiej Brytanii, która spełnia standardy wyznaczone przez United Kingdom Accreditation Service (UKAS).

Customer Experience Centre zostało zaprojektowane w celu połączenia technologii software’owych oraz hardware’owych Ricoh, a efekty tych prac mają służyć dalszemu rozwojowi produktów. Przed wypuszczeniem na rynek, w CEC testowane były m.in. urządzenia Ricoh Pro VC60000 oraz Ricoh Pro C7100SX.

Jon Stack, Colour Certification Manager oraz autor niezależnej punblikacji Print Media Certification, powiedział: “Certyfikat BPIF ISO12647-2 daje klientom gwarancję jakości. Byliśmy pod wrażeniem zgodności kolorów, jaką otrzymywaliśmy z testowanych produktów.”

Graham Moore, Business Development Director, Production Printing Business Group, Ricoh Europe, dodaje: "Certyfikat pomoże przekonać drukarnie offsetowe, aby przenieść druk niskonakładowy z offsetu na cyfrowy. Uznanie United Kingdom Accreditation Service pokazuje nasze możliwości i wiedzę dotyczącą zarządzania kolorami.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
środa 18.01.2017, 156 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone