logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh docenione w raporcie IDC Marketscape

  PR 28.12.2018, przeczytano 407 razy

Ricoh znalazło się w gronie liderów światowego rynku usług druku oferowanych w ramach kontraktu serwisowego oraz usług dokumentowych w przygotowanym przez IDC raporcie “IDC MarketScape: Worldwide Contractual Print and Document Services 2018 Vendor Assessment”. Analitycy IDC docenili szerokie portfolio urządzeń, doświadczenie, spójne, globalne standardy współpracy oraz rozbudowaną sieć serwisową i wsparcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-docenione-w-raporcie-idc-marketscape,380623,artykul.html

- Ricoh koncentruje się na kliencie, dzięki temu może szybko reagować na nowe trendy i potrzeby rynku. Firma dysponuje ofertą zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw, jest partnerem w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnej infrastruktury w pracy – powiedział Robert Palmer, Research Vice President, Imaging, Printing, and Document Solutions, IDC.

Ricoh skupia się na tworzeniu innowacyjnego środowiska pracy oraz oferowaniu usług ułatwiających klientom cyfrową transformację, zwiększenie efektywności i usprawnienie procesów biznesowych.

- Inwestycja w zaawansowaną infrastrukturę druku to często pierwszy krok w tym procesie unowocześniania firmy – powiedział Yoshinori Sakaue, Corporate Vice President oraz General Manager, Digital Business Group, Ricoh Company, Ltd. - Uznanie ze strony analityków IDC to dla nas najlepsze potwierdzenie słuszności naszej strategii – dodał.

Źródło: Ricoh Polska

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764