logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh Global Eco Action Month 2016

  PR 31.05.2016, przeczytano 435 razy

W tym roku już po raz 11 startujemy z “Ricoh Global Eco Action Month”. Inicjatywa, podczas której prowadzimy intensywne i aktywne działania na rzecz środowiska, ma na celu zwiększenie świadomości ekologicznej wśród pracowników Ricoh z całego świata oraz promowanie działań przyjaznych naturze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-global-eco-action-month-2016,28727,artykul.html

Ponieważ co roku angażujemy się w "Światowy Dzień Ochrony Środowiska ONZ", który tym razem przypada na niedzielę, 5 czerwca, postanowiliśmy rozpocząć “Ricoh Global Eco Action Month” już 3 czerwca, w piątek. Będzie to “Dzień wspólnego działania”, podczas którego weźmiemy aktywny udział w akcjach na rzecz ochrony środowiska.

Hasłem promującym czerwcową akcję jest "Sharing the eco mind together" zachęcające do dzielenia się naszymi działaniami w zakresie ochrony środowiska, nie tylko z kolegami i współpracownikami, ale także z rodzinami oraz Klientami. W wydarzenie zostanie zaangażowane ok. 110.000 pracowników Ricoh na całym świecie.

3 czerwca w oddziałach Ricoh na całym świecie przeprowadzimy następujące akcje:

  • Dzień pod hasłem “Załóż coś zielonego w domu i w biurze”
  • Wszystkie neony, oświetlane bilbordy i szyldy Ricoh na całym świecie zostaną wyłączone
  • Tego dnia energia elektryczna wykorzystywana przez zakłady Ricoh na całym świata będzie  dostarczana za pośrednictwem naturalnej energii poprzez wykorzystanie Certyfikatu Energii Odnawialnej

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764