logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh na Fespa 2019

  PR 20.02.2019, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-na-fespa-2019,381322,artykul.html

Strefa Ricoh podczas FESPA 2019

Podczas targów odwiedzający będą mieć możliwość zobaczenia nowości w ofercie Ricoh. Na stoisku znajdzie się m.in. ploter lateksowy Ricoh Pro L5160. Urządzenie będzie dostępne w sprzedaży od kwietnia 2019 r. Ten model pozwala na druk z prędkością do 44 m²/h w trybie outdoor i do 25 m²/h w trybie indoor z maksymalną rozdzielczością 1200 x 1200 dpi. Wykorzystuje autorskie ekologiczne atramenty lateksowe z certyfikatem GREENGUARD. Natomiast dzięki zastosowaniu zaawansowanego układu suszącego wydruki zrealizowane na ploterze są gotowe do końcowej obróbki zaraz po wydrukowaniu.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Managerskie wzmocnienia w Komunikacji+ PR
Zespół Komunikacji+ PR pozyskał dwóch nowych managerów. Rafał Zagrobelny, współautor sukcesów Hydropolis, i Aleksander Łoś,  dotychczasowy szef działu marketingu i PR w MPK Wrocław, dołączyli do K+ na początku bieżącego roku. – To element zaplanowanej polityki rozwoju kompetencji w obszarze media relations – komentuje Anna...
Artur Wójcik nowym Dyrektorem Zarządzającym Clickad Interactive
Artur Wójcik w styczniu 2020 r. objął funkcję Dyrektora Zarządzającego ClickAd Interactive. Wójcik dołączył do zespołu ClickAd Interactive w czerwcu ubiegłego roku jako New Business & Strategy Director. Ostatnio, przez ponad 2 lata, pracował w OMD Poland, jako Business Strategy Director, gdzie prowadził hub dla UPC...
Lightscape realizuje projekt B+R o wartości ponad miliona złotych
Lightscape otrzymała grant badawczo-rozwojowy przyznawany przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy. Przedmiotem prac jest optymalizacja i zarządzanie widocznością marek online, uzyskiwaną za pomocą organicznych treści publikowanych na portalach zewnętrznych. Wartość projektu to 1,3 miliona złotych. Nadzór nad nim poprowadzi związany z branżą venture capital Piotr Berliński,...
Firma Nikon ogłosiła dzisiaj publikację oprogramowania pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z7 i Nikon Z6 w wersji 3.00 oraz aparatu bezlusterkowego Z50 formatu DX w wersji 1.10. Uaktualnienia oprogramowania wprowadzają udoskonalenia dotychczasowych funkcji, zwiększając tym samym możliwości aparatów bezlusterkowych.
Agencja Gethero podsumowuje działania zrealizowane dla branży beauty i fashion
Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero. Czas na podsumowanie akcji promocyjnych z udziałem znanych influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764