logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh na Festiwalu Marketingu

  PR 30.08.2022, przeczytano 556 razy
ilustracja

Ricoh dołączyło do wystawców najbliższej edycji Festiwalu Marketingu. W Hali 3, na stoisku G1 zostanie zaprezentowany


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-na-festiwalu-marketingu,397042,artykul.html

Ricoh Pro L5160e. Ten model to przedstawiciel najnowszej serii ploterów lateksowych firmy. Urządzenie oferuje druk w trzech konfiguracjach kolorystycznych: CMYK, CMYK+W oraz CMYK+O+G.

Szerszy gamut kolorystyczny

W konfiguracji CMYK+O+G nowe tusze: pomarańczowy i zielony pozwalają uzyskać szerszą paletę kolorów umożliwiającą między innymi tworzenie kolorów specjalnych.

Natomiast konfiguracja CMYK+W umożliwia druk na podłożach kolorowych. Zapewnia też interesujący efekt dwustronnego obrazu w przypadku prac realizowanych na podłożach przezroczystych.

Ploter do wszechstronnych zastosowań

Ricoh Pro L5160e to ploter, który sprawdzi się w bardzo wszechstronnych zastosowaniach. Dzięki wykorzystaniu ekologicznych autorskich tuszy lateksowych wydruki wykonane na urządzeniach Ricoh można eksponować zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Ich bezpieczeństwo potwierdza certyfikacja GreenGuard Gold. Cechuje je niska temperatura utrwalania. Powala to na rozszerzenie gamy wykorzystywanych podłoży i przekłada na niższe zużycie energii elektrycznej.

Kluczowe cechy:

  • Wysoka produktywność dzięki 3 głowicom piezoelektrycznym Ricoh Gen5
  • Maksymalna prędkość druku do 46,7 m²/godz
  • Wysoka stabilność i jakość druku
  • Intuicyjność obsługi

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764