logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh na Remadays

  PR 17.01.2023, przeczytano 747 razy

Podczas tegorocznej edycji targów RemaDays na stoisku Digipress (hala F, stoisko F5.05) będzie można poznać możliwości pięciokolorowego systemu drukującego Ricoh Pro C7200x. Ten model jest odpowiedzią Ricoh na potrzeby zmniejszenia kosztów, oszczędność miejsca i czasu. Wyposażono go w stację na tonery specjalne, które pozwalają na rozszerzenie i urozmaicenie zakresu realizowanych prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-na-remadays,398669,artykul.html

Tonery specjalne i druk na szerokiej gamie podłoży

Druk dodatkowymi kolorami, takimi jak: srebrny, złoty, biały, bezbarwny, neonowy różowy i żółty, czy czerwony widoczny w ultrafiolecie umożliwia natychmiastową produkcję wizytówek, zaproszeń, certyfikatów, czy biletów bez użycia dodatkowych urządzeń uszlachetniających. Dodatkową zaletą Ricoh Pro C7200x jest również możliwość druku na podłożach fakturowanych (do 360 g/m2) i arkuszach banerowych o długości do 1260 mm (automatyczny duplex do 700 mm).

Ricoh Pro C7200x – główne cechy

  • Prędkość druku 85 lub 95 str/min
  • Druk z rozdzielczością 2400x4800 dpi
  • Automatyczna registracja
  • Automatyczna kalibracja kolorystyczna
  • Druk dwustronny banerów 330x700 mm
  • Druk na mediach o gramaturze do 360 g/m²
  • 17” panel operatorski
  • Podciśnieniowy system pobierania papieru
  • Piąta stacja na toner specjalny
  • Kontrolery druku: EFI Fiery E-46A lub E-86A

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764