logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh na Remadays 2019

  PR 04.02.2019, przeczytano 492 razy
ilustracjastrzałka

Ricoh dołączyło do wystawców na targach RemaDays. Podczas tegorocznej edycji w strefie firmy zostaną zaprezentowane m.in. możliwości flagowego systemu produkcyjnego na papier cięty  Pro C7200x i nietypowe projekty, które pozwala zrealizować 5 stacja na toner specjalny – biały, clear, neonowy żółty i różowy oraz niewidzialny czerwony. Maszyny Ricoh będzie można zobaczyć na stoisku 025 w hali F.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-na-remadays-2019,381090,artykul.html

Ricoh Pro C7200x to następca popularnej serii Pro C7100x. Nowy model drukuje dwustronnie bannery 330 x 700 mm i obsługuje szeroką gamę mediów o gramaturze do 360 g/m² w tym papiery powlekane, teksturowane czy kartony warstwowe. Dodatkowy toner – biały, clear, neonowy żółty i różowy oraz niewidzialny czerwony – pozwala wykonać wybiórczy lub całościowy efekt lakierowania, drukowanie znaków wodnych, druk na mediach kolorowych lub transparentnych, druk zabezpieczeń widzianych pod światłem UV. Dużym ułatwieniem jest możliwość aplikacji białego toneru w jednym przejściu przez maszynę.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764