logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh na targach Rema Days 2022

  PR 14.03.2022, przeczytano 537 razy

Podczas tegorocznych targów Rema Days Ricoh zaprezentuje swoje rozwiązania na stoiskach dwóch Autoryzowanych Partnerów firmy – DiPrinter oraz DigiPress.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-na-targach-rema-days-2022,395088,artykul.html

Na stoisku firmy DiPrinter (hala F, stoisko M2a) będzie można poznać możliwości Ricoh Pro L5160e. Ten najszybszy w swojej klasie ploter lateksowy drukuje z maksymalną prędkością 46,7 m2/h. W odróżnieniu od innych rozwiązań stosujących atrament lateksowy Ricoh Pro L5160e nie wymaga wysokiej temperatury utrwalania uzyskując doskonałe efekty w zakresie 50-60˚C. Dzięki temu obsługuje szeroki spektrum podłoży, między innymi: papier powlekany/niepowlekany, folie, tapety, bannery, materiały samoprzylepne i tkaniny. Ricoh Pro L5160e dostępny jest w trzech konfiguracjach kolorystycznych: CMYK, CMYK+ biały, CMYK+ pomarańczowy+ zielony. Bezpieczne dla środowiska atramenty lateksowe i niezawodne głowice piezoelektryczne marki Ricoh znajdują uznanie wśród dostawców usług druku wielkoformatowego do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych.

Na stoisku DigiPress Sp. z o.o. (hala F, stoisko I8) Ricoh zaprezentuje kolorowy system produkcyjny Ricoh Pro C5300s. Egzemplarz targowy wyposażony będzie w podajnik podciśnieniowy z modułem banerowym i finiszer z funkcją zszywania. Urządzenie drukuje z maksymalną prędkością 65 stron A4 na minutę w kolorze, obsługuje media o gramaturze w zakresie: 52-360 g/m2 i maksymalnym formacie 330 x 700 mm. Dzięki rozdzielczości 2400x4800 dpi Ricoh Pro C5300s spełnia się wszędzie tam, gdzie istotne jest utrzymanie wysokiej jakości. Wbudowany wydajny skaner z automatycznym podajnikiem dokumentów rozszerza funkcjonalność systemu o kopiowanie i archiwizację. To elastyczne rozwiązanie dla punktów usługowych i centrów reprograficznych średnich i dużych firm.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764