logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh ogłasza podjęcie współpracy z Basf

  PR 15.11.2017, przeczytano 496 razy

Ricoh ogłasza rozpoczęcie współpracy z firmą BASF, jednym z największych przedsiębiorstw chemicznych na świecie. Celem partnerstwa jest podjęcie wspólnych działań na rzecz rozwoju możliwości w zakresie tworzenia innowacyjnych materiałów i aplikacji stosowanych w druku 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-oglasza-podjecie-wspolpracy-z-basf,34495,artykul.html

- Ricoh to renomowany producent sprzętu wykorzystującego technologię Selektywnego Spiekania Laserowego (SLS). Połączenie naszej wiedzy oraz doświadczenia w kwestii tworzenia i możliwości zastosowania różnorodnych materiałów chemicznych, firma będzie mogła rozwijać nowe rozwiązania druku 3D w produkcji przemysłowej. Z kolei nasi klienci będą mogli skorzystać z zawansowanych rozwiązań Ricoh i wykorzystać je w seryjnej produkcji swoich produktów – powiedział Dr. Dirk Simon, Global Business Director w BASF 3D Printing Solutions GmbH.

Partnerstwo obejmuje również opracowanie nowych materiałów dla Ricoh AM S5500P pracującego w technologii SLS. Urządzenie umożliwia tworzenie obiektów o wysokiej wytrzymałości oraz szczegółowości odwzorowania przy wykorzystaniu materiałów PA11, PA12, PA6 i PP. Na AM S5500P można produkować zarówno prototypowe części samochodowe wykorzystywane na potrzeby testów funkcyjnych jak i finalne produkty. Dodatkowym plusem jest duży obszar roboczy systemu, który wynosi 550 mm × 550 mm × 500 mm.

- Sukces, który może odnieść urządzenie Ricoh AM S5500P w nadchodzących latach, zależy w dużej mierze od postępów jakich dokonamy w opracowywaniu innowacyjnych materiałów do druku 3D. To one mogą sprawić, że system ten znajdzie szersze zastosowanie w różnych branżach i sprawdzi się na nowych rynkach. Współpraca z BASF może poszerzyć naszą wiedzę na temat tworzyw do druku 3D, które pomogą spełnić zaawansowane wymagania klientów w kwestii szczegółowości odwzorowania i trwałości produktów końcowych – powiedział Greg Plowman, Director w Ricoh Europe’s European Additive Manufacturing Business Group.

Obie firmy wezmą udział w targach formnext poświęconym technologii druku 3D,  które odbędą się we Frankfurcie, w dniach 14-17 listopada.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764