logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh po raz kolejny na Ftse4good Index Series

  PR 21.07.2017, przeczytano 428 razy

Ricoh zostało docenione za działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Firmę uwzględniono po raz kolejny w prestiżowym rankingu FTSE4Good Index Series. Zestawienie stworzone przez FTSE Group powstało aby wyróżnić spółki działające w zgodzie z zasadami ładu korporacyjnego, Społecznej Odpowiedzialności Biznesu oraz wysokimi standardami ekologicznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-po-raz-kolejny-na-ftse4good-index-series,33191,artykul.html

- Jako globalna firma czujemy się odpowiedzialni za nasze otoczenie. Zgodnie z założeniami, przedstawionymi w kwietniu tego roku, do 2050 roku planujemy zredukować do minimum emisję gazów cieplarnianych - powiedział Javier Diez-Aguirre, Vice President, Corporate Marketing, CSR & Environment, Ricoh Europe. - Nasza polityka jest doceniana przez FTSE4Good od wielu lat. Jesteśmy częścią FTSE4Good Index Series już od 2004 roku – dodał.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764