logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh po raz trzeci z rzędu wyróżniony przez Ecovadis

  PR 25.04.2017, przeczytano 467 razy

Ricoh uzyskało najwyższy, złoty stopień w ratingu EcoVadis. Firma została uwzględniona w zestawieniu po raz trzeci z rzędu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-po-raz-trzeci-z-rzedu-wyrozniony-przez-ecovadis,32264,artykul.html

EcoVadis bada przedsiębiorstwa z 110 krajów w zakresie przestrzegania norm ochrony środowiska, praw pracowniczych, etycznych praktyk biznesowych oraz łańcucha dostaw. Ricoh znalazło się wśród 5% najlepiej ocenionych firm.

– Zrównoważony rozwój stanowi bardzo ważny aspekt strategii działania współczesnych przedsiębiorstw. W związku  z tym, również standardy według których funkcjonują dostawcy mają coraz większe znacznie podczas wyboru partnera biznesowego – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska. – Jesteśmy dumni, że Ricoh, jako globalna korporacja, znalazło się w prestiżowym gronie tych najlepiej ocenionych przez EcoVadis.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764