logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh ponownie uwzględnione w FTSE4Good i FTSE Blossom Japan

  PR 17.07.2020, przeczytano 309 razy

Ricoh zostało ponownie docenione za działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Nieprzerwanie od 17 lat, firma znajduje się na liście firm FTSE4Good Index Series, a od trzech jest również notowana na nowo utworzonym FTSE Blossom Japan Index.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-ponownie-uwzglednione-w-ftse4good-i-ftse-blossom-japan,387799,artykul.html

- Dostosowanie naszych działań biznesowych do celów zrównoważonego rozwoju i osiągnięcie właściwej równowagi między potrzebami planety (środowiska), ludzi (społeczeństwa) i zysku jest naszym priorytetem. Idea zrównoważonego rozwoju ma ogromne znaczenie przy projektowaniu procesów związanych z wszystkimi obszarami działalności naszej firmy, począwszy od projektowania i produkcji, poprzez dystrybucję, zakłady produkcyjne, aż po recykling oraz sposób, w jaki wspieramy naszych klientów – powiedział Mikako Suzuki, Corporate Vice President & General Manager of Sustainability Management Division, Ricoh.

FTSE Russell – spółka w 100% zależna od London Stock Exchange (LSE) Group – od 2001 roku dokonuje selekcji firm, które mogą zostać włączone do indeksu FTSE4Good. Największe znaczenie przy wyborze mają praktyki związane z ochroną środowiska, sprawami społecznymi, a także ładem korporacyjnym (z ang. Environmental, Social and Governance practices, w skrócie ESG).

FTSE Blossom Japan Index został stworzony w 2017 roku z myślą o firmach o japońskim rodowodzie. Od tego czasu, jest stosowany przez rządowy fundusz emerytalny (Government Pension Investment Fund), jako indeks cen akcji dla inwestycji ESG (tych, które uwzględniają nie tylko informacje finansowe spółki, ale także ich podejście do praktyk w zakresie ochrony środowiska, spraw społecznych i zarządzania).

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764